Nu heb ik voor een vermogen dat spul in huis, dus ik wil liever niet al overstappen op iets anders.
Wie weet waardoor de smaak een beetje geneutraliseerd wordt???

Moderator: moderatorteam
Ja ik denk hetWendyV schreef:Huh??? Hier zijn ze er gek op!
Maar mischien heb ik extreme zoetekauwen????
Stang schreef:Ja ik denk hetWendyV schreef:Huh??? Hier zijn ze er gek op!
Maar mischien heb ik extreme zoetekauwen????![]()
Nu moet ik wel zeggen dat Kaya enorm kieskeurig is met eten én natuurlijk ook van slag door alle gebeurtenissen de laatste tijd.
Ik doe het door het versvlees heen, goed vermengen, maar mevrouw neemt een hapje en laat het gelijk uit d'r bek vallen op de vloer: ze moet het écht niet.
Ze heeft nu al 3 of 4 dagen nauwelijks gegeten(raakt ze wel snel de overtollige kilootjes kwijt
![]()
)
Je mag het niet droog ingeven. Het moet nat gemaakt worden.crutz schreef:andere tip dan,
ik weet niet hoeveel het is wat je moet geven van het poeder,
een bolletje maken van brood oid met daarin het poeder
niet te groot maken, het is nl niet om op te eten,
maar gewoon net als een pil achter in de bek doen
bekkie open, bolletje er in, bekkie dicht, ff slikken en dan gelijk voeren (dan heeft ze gewoon lekker dr eten zonder bijsmaak en toch dr poedertje binnen)
oke, wist ik nietAngelique25 schreef:Je mag het niet droog ingeven. Het moet nat gemaakt worden.crutz schreef:andere tip dan,
bekkie open, bolletje er in, bekkie dicht, ff slikken en dan gelijk voeren (dan heeft ze gewoon lekker dr eten zonder bijsmaak en toch dr poedertje binnen)
Dan kneed je het tot zo'n balletje en maakt dat balletje nat.Angelique25 schreef:Je mag het niet droog ingeven. Het moet nat gemaakt worden.crutz schreef:andere tip dan,
Zo'n balletje werkt echt niet, omdat je teveel poeder te verwerken hebt en als je het nat maakt lost het op, wordt niet kleiïg oid zoals bloem.bram en thijs schreef:Dan kneed je het tot zo'n balletje en maakt dat balletje nat.Angelique25 schreef:Je mag het niet droog ingeven. Het moet nat gemaakt worden.crutz schreef:andere tip dan,
owwwww 8OAngelique25 schreef:Je mag het niet droog ingeven. Het moet nat gemaakt worden.crutz schreef:andere tip dan,
Staat op het pak :leesStang schreef:owwwww 8OAngelique25 schreef:Je mag het niet droog ingeven. Het moet nat gemaakt worden.crutz schreef:andere tip dan,
dat wist ik niet
![]()
Nu krijgt ze het dus toch door versvlees, dus automatisch wat nat, maar eigenlijk wist ik dat dus helemaal niet.
Ik ga de tips van yoghurt en karnemelk proberen
primeval zit ook een vanille smaak aanPeet2 schreef:Primeval is hetzelfde als Mariandl Gelatinaat. Dan kan je net zo goed Mariandl kopen, gewoon bij de DA Drogist of het Kruidvat. Dan zit er nog een vanillesmaakje aan ook, en de meeste honden vinden dat heerlijk! En het helpt ook de aanmaak van het kapsel van de gewrichten te bevorderen, zodat ze soepeler kunnen bewegen. Is trouwens ook voor jezelf goed: mooiere nagels, sterker haar en goed voor je tanden!: Peet
PrimeVal en Mariandl zijn van dezelfde fabrikant gebaseerd op hetzelfde principe, maar het is niet hetzelfde produkt. De analyse en gebruiksaanwijzing verschillen aanzienlijk.Peet2 schreef:Primeval is hetzelfde als Mariandl Gelatinaat. Dan kan je net zo goed Mariandl kopen, gewoon bij de DA Drogist of het Kruidvat. Dan zit er nog een vanillesmaakje aan ook, en de meeste honden vinden dat heerlijk! En het helpt ook de aanmaak van het kapsel van de gewrichten te bevorderen, zodat ze soepeler kunnen bewegen. Is trouwens ook voor jezelf goed: mooiere nagels, sterker haar en goed voor je tanden!: Peet