Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puberloopsheid?
Moderator: moderatorteam
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Re: Puberloopsheid?
Nee, totaal niet. Maar ik heb nog maar 1 teefje van pup aan gehad dus dat hoeft weinig te zeggen.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Maar Mira is best wel af en heel gespierd en weinig pupperig meer. Ik zou denken dat dat zomaar een lichte eerste loopsheid kan zijn. De hond van de buren, een whippet/boerenfox achtige hond lijkt ook loops en is 6 weken ouder.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Ik heb geen aanloop loopsheid gemerkt, maar wel een lange aanloop voor de 1e echte loopsheid. Winni werd met 7 maanden echt loops, maar vanaf een maand of 6 begon ze vreselijk lekker te ruiken en er waren nog wat meer dingentjes.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Niet herkenbaar. Csiva werd met 14 maanden voor het eerst loops. Die aanloop daar naar toe duurde wel een week of wat.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Apple heeft met 5 maanden 2 dagen gevloeid, en een dag buikpijn. Verder alleen een dikke doos. Dat was naar mijn idee wel echt gewoon de eerste loopsheid. 4 maanden later was het opnieuw raak maar dan wel drie weken vloeien. Die cyclus heeft ze altijd gehouden. (4 maanden tussentijd)
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ik herken het wel een beetje. Mila begon met een maand of 9-10 verschrikkelijk te markeren, te sjansen met grote reuen, enorm veel te snuffelen, dus ik dacht dat ze elk moment loops zou worden. Dat duurde uiteindelijk tot ze 13 maanden was. De aanloop naar de eerste loopsheid duurde dus érg lang.
Nu is het meestal zo'n 2 weken voordat ze loops gaat worden dat ze weer zo veel gaat markeren en snuffelen en meer interesse gaat tonen in vreemde honden.
Nu is het meestal zo'n 2 weken voordat ze loops gaat worden dat ze weer zo veel gaat markeren en snuffelen en meer interesse gaat tonen in vreemde honden.
-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Lily is nu bijna 7 maanden, en qua uiterlijk is het puppyachtige er al lang af, maar nog geen eerste tekenen van loopsheid. Zowel teven als reuen vindt ze nog steeds geweldig. Ik merk wel dat alfil de laatste tijd meer aan haar ruikt en ook andere honden lijken haar geur interessanter te vinden.
- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Spetter was loops met 6 maanden, met 12 maanden haar tweede loopsheid.