Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

It is I...

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Kayka
Zeer actief

It is I...

Ongelezen bericht door Kayka »

Hoi,
Ik ben Monika, 21 jaar en ik woon in Oosterhout samen met Joost. We hebben op dit moment een stuk of 20 :O huisdieren, waaronder een luipaardgekko, een koningspython, een groene leguaan, een aantal roodwangschildpadden, een russische dwerghamster, een paar roborovski dwerghamsters (en op het moment twee nestjes), twee grasparkieten en een baardagaam (soort hagedis). Bijna een mini-zoo dus :p: .
Helaas, omdat we op een appartement wonen (3 hoog zonder lift) en omdat we allebei de hele dag weg zijn (ik studeer Engels en mn vriend geeft les op een vmbo) kunnen we nu nog geen honden houden :( . Maar het is een droom die ik al jaren koester en zodra ik ben afgestudeerd (over 2/3 jaar) gaan we op zoek naar een huis waar het wel kan; dat hopen we tegen die tijd ergens in Begie te vinden.
Mijn voorkeur qua ras ligt bij grote, zelfstandige honden zoals herders en molossers. Mijn droomras is de Tatra (een poolse berghond), maar ik vind de Berner Sennen ook geweldig. Wel jammer dat dit ras zo populair is, met alle gevolgen voor de fok van dien. Verder heb ik ook een zwak voor 'importhondjes' van stichtingen zoals 'SOSstrays'. Al deze verschillende honden zullen er in de loop der jaren hopelijk allemaal komen. Tot die tijd verdiep ik me zoveel mogelijk in honden door op verschillende fora rond te kijken, maar ik heb wel gemerkt dat het ene forum het andere niet is, en op sommige ben ik dan ook helemaal uitgekeken :kotz: ... Ik kom hier ondertussen al een tijdje (alleen lezend) en wat ik zie spreekt me wel aan. :ok:
Iemand nog vragen? Stel ze gerust!
Groetjes, Monika.
Laatst gewijzigd door Kayka op 04 nov 2003 20:37, 2 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Suzanne19
Actief

Ongelezen bericht door Suzanne19 »

wow dat zijn erveel :mrgreen:

Maar veel lees en schrijf plezier :zwaai:
Afbeelding

Groetjes Suzanne
Szandor

Ongelezen bericht door Szandor »

:p: Welkom op het forum :ok: :zwaai:
Annemarie18
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Annemarie18 »

Welkom hier :zwaai: Veel plezier :-D

Moest bij de titel denken aan Allo Allo :p: It is I, leclerc
Kayka
Zeer actief

Annemarie18 schreef: Moest bij de titel denken aan Allo Allo :p: It is I, leclerc
Haha, dat was ook de bedoeling; leuk dat t iemand opvalt! :mrgreen:
scooby1
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door scooby1 »

welkom :p: :p: :p:
Willeke, Scooby & Spike

Afbeelding
Roos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roos »

Welkom Monika :zwaai:
Afbeelding
Kayka
Zeer actief

VRAAG: Ik kan volgens mij nergens posten; er komt dan te staan dat je speciale rechten moet hebben ( :roll: ??!!). Dit was al bij de Poll, bij Algemeen, Discussies en verder eigenlijk ook tot nu toe. Hoe kom ik dan aan die gebruikersrechten? Want ik kan nu dus alleen maar lezen en niet schrijven! :cry2:
jusky
geregistreerd lid

Re: It is I... (PLUS dringende vraag!)

Ongelezen bericht door jusky »

Kayka schreef:Hoi,
Ik ben Monika, 21 jaar en ik woon in Oosterhout samen met Joost. We hebben op dit moment een stuk of 20 :O huisdieren, waaronder een luipaardgekko, een koningspython, een groene leguaan, een aantal roodwangschildpadden, een russische dwerghamster, een paar roborovski dwerghamsters (en op het moment twee nestjes), twee grasparkieten en een baardagaam (soort hagedis). Bijna een mini-zoo dus :p: .
Helaas, omdat we op een appartement wonen (3 hoog zonder lift) en omdat we allebei de hele dag weg zijn (ik studeer Engels en mn vriend geeft les op een vmbo) kunnen we nu nog geen honden houden :( . Maar het is een droom die ik al jaren koester en zodra ik ben afgestudeerd (over 2/3 jaar) gaan we op zoek naar een huis waar het wel kan; dat hopen we tegen die tijd ergens in Begie te vinden.
Mijn voorkeur qua ras ligt bij grote, zelfstandige honden zoals herders en molossers. Mijn droomras is de Tatra (een poolse berghond), maar ik vind de Berner Sennen ook geweldig. Wel jammer dat dit ras zo populair is, met alle gevolgen voor de fok van dien. Verder heb ik ook een zwak voor 'importhondjes' van stichtingen zoals 'SOSstrays'. Al deze verschillende honden zullen er in de loop der jaren hopelijk allemaal komen. Tot die tijd verdiep ik me zoveel mogelijk in honden door op verschillende fora rond te kijken, maar ik heb wel gemerkt dat het ene forum het andere niet is, en op sommige ben ik dan ook helemaal uitgekeken :kotz: ... Ik kom hier ondertussen al een tijdje (alleen lezend) en wat ik zie spreekt me wel aan. :ok:
Iemand nog vragen? Stel ze gerust!
Groetjes, Monika.
Hoi, wat een beestenboel bij jullie. Wij hebben alleen wat kousebandslangen, vissen, 3 katten en een husky. @ weken geleden heb ik met een vriendin een grieks hondje gehaald (SOSstray) Ze is een geweldig leueke pup. Je moet maar zo denken dat de voorpret ook leuk is. Mijn husky is geweldig. Je moet je misschien ook maar eens verdiepen in de zgn wolfshonden. Zijn eigenzinnig, en hebben echt nog een oer-gevoel. O. ja en natuurlijk: welkom op het forum.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Kayka schreef:VRAAG: Ik kan volgens mij nergens posten; er komt dan te staan dat je speciale rechten moet hebben ( :roll: ??!!). Dit was al bij de Poll, bij Algemeen, Discussies en verder eigenlijk ook tot nu toe. Hoe kom ik dan aan die gebruikersrechten? Want ik kan nu dus alleen maar lezen en niet schrijven! :cry2:
Als ik me niet vergis krijg je binnenkort een "toelatingsmail". Daarna kun je overal terecht om te schrijven.

Groetjes, Willy.
Kayka
Zeer actief

Oh.. Hoe lang duurt dat? Heb ik me eindelijk voorgesteld, helemaal klaar voor de (schrijf)strijd en nou kan ik dus niks! Bleegh balen! :?
Ik heb dus al wel een activeringsmail gehad, maar als ik het goed begrijp moet ik nog op een andere mail wachten? Nou oke dan, ik wacht wel... :klaar:
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Ik dacht dat je met je activeringsmail jezelf kon aktiveren zeg maar.
Bovenaan de index van deze rubriek staan de namen van 2 moderators, Roelfien en Marianne. Klik op één van de twee, en stuur dan een Pbtje (persoonlijk bericht) waarin je vraagt om opheldering.

Ik weet helemaal niet hoe het allemaal gaat met dat activeren en zo.

Willy.
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Welkom...
en je bent aangemeld hoor. :mrgreen:
Dit kon je ook zelf doen door bovenin op gebruikersgroepen te klikken. Maar ik heb het al voor je gedaan.
Veel plezier!
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Kayka
Zeer actief

Aaargh! Sorry! Domdomdom... :oops: Nouja; beginners enthousiasme zal ik maar zeggen he? Maar bedankt voor de hulp! :ok:
cora
Zeer actief

Ongelezen bericht door cora »

Welkom en veel plezier :zwaai:
Afbeelding

Groetjes Nel,
lebbers van Danger en Freja
Ursula
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ursula »

Welkom hier en veel plezier!!! :zwaai:
Life is great with a Molosser by your side!!!

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”