Ik ben Monika, 21 jaar en ik woon in Oosterhout samen met Joost. We hebben op dit moment een stuk of 20 :O huisdieren, waaronder een luipaardgekko, een koningspython, een groene leguaan, een aantal roodwangschildpadden, een russische dwerghamster, een paar roborovski dwerghamsters (en op het moment twee nestjes), twee grasparkieten en een baardagaam (soort hagedis). Bijna een mini-zoo dus :p: .
Helaas, omdat we op een appartement wonen (3 hoog zonder lift) en omdat we allebei de hele dag weg zijn (ik studeer Engels en mn vriend geeft les op een vmbo) kunnen we nu nog geen honden houden

Mijn voorkeur qua ras ligt bij grote, zelfstandige honden zoals herders en molossers. Mijn droomras is de Tatra (een poolse berghond), maar ik vind de Berner Sennen ook geweldig. Wel jammer dat dit ras zo populair is, met alle gevolgen voor de fok van dien. Verder heb ik ook een zwak voor 'importhondjes' van stichtingen zoals 'SOSstrays'. Al deze verschillende honden zullen er in de loop der jaren hopelijk allemaal komen. Tot die tijd verdiep ik me zoveel mogelijk in honden door op verschillende fora rond te kijken, maar ik heb wel gemerkt dat het ene forum het andere niet is, en op sommige ben ik dan ook helemaal uitgekeken

Iemand nog vragen? Stel ze gerust!
Groetjes, Monika.