Voor en na het trimmen.

Moderator: moderatorteam
Knappe hond WB.Wolfsblut schreef:Lut is vandaag getrimd.
Voor en na het trimmen.
Ik vind ze ook goed getrimd Marjoleine. Ik hoop niet dat ik de indruk wekte dat ik dat zelf gedaan heb. Ik ben er zelf wel aan begonnen omdat mijn vaste trimmer in het ziekenhuis ligt. Na ruim een uur ontwollen zakte me de moed in de schoenen en zag, ondanks dat ik al een halve emmer onderwol verzameld had, nauwelijks resultaat. In Nijmegen zit ook een goede trimmer, maar dat vind ik dan net weer wat te ver. Lokaal zijn er " gediplomeerde" trimmers in overvloed. Maar nadat ik Lut een keer terug kreeg als een soort van Koningspoedel, vertrouw ik haar niemand meer toe. Ook niet gratis.Marjoleine schreef:Mooi gedaan!
Ik blijf het prachtige honden vinden, Riesens
Vergelijkbaar met jouw Airdale. Plukken dus. Geschoren wordt er minimaal. De staart, geslachtsdelen, oren en kleine delen op kop en hals.wolvster schreef:Moet je een riesen Schnauzer plukken of scheren eigenlijk?
Ah ok. Wat een werk dan joh! Met Murdock is de trimmer al goed 3,5 uur bezig, met een grote hond als Lut zal dat helemaal lang duren!Wolfsblut schreef:Vergelijkbaar met jouw Airdale. Plukken dus. Geschoren wordt er minimaal. De staart, geslachtsdelen, oren en kleine delen op kop en hals.wolvster schreef:Moet je een riesen Schnauzer plukken of scheren eigenlijk?
Stoer.Nanna schreef:Wolfsblut schreef: nadat ik Lut een keer terug kreeg als een soort van Koningspoedel
tja....de positie was anders.. maar het kind zag net aan die kant iets heel interessants...Nanna schreef:Mooi getrimd. Jammer van die vullisbakken op de achtergrond.