Faye was al in Nederland in opvang toen ik haar voorbij zag komen en naar haar informeerde. Er is eerlijk verteld waar ze vandaan kwam, uit welke opvang in Roemenië en dat ze op fb wel te vinden waren. Dat ze niet via een stichting bemiddeld werd maar die vrouw deed het particulier om zo af en toe een aantal hondjes te kunnen helpen. In de advertentie zelf stond al van Faye haar gebitsbehandeling die ze heeft gehad vlak na aankomst in Nederland, bijna alle elementen zijn toen verwijderd. Op de fb vond ik toen ook een paar foto's van Faye eenmaal in Nederland.
Maar nu.. Nu kom ik oude foto's tegen op fb van Faye. En een filmpje trouwens. Wat ontzettend bijzonder om te zien, maar ik kan wel janken om mijn hondje zo triest te zien
Faye is gevonden langs de snelweg, een plek waar veel gedumpte honden gevonden werden. En kennelijk heeft ze ook een tumor gehad aan haar kont in september 2014. Dat wist ik niet en kom ik er net foto's van tegen.
13 september 2014 met deze tekst:
Some updates about Bella: so she is now under treatment until the 17th, when her surgery is suppose to happen.
She has a tumor, that needs to be removed but the vet found her very week so a 2 - weeks treatment needed to be given to her prior to the surgery.
She is doing better, but only today we discovered her having some fluids and blood mix at the tumor ::(( We did not see that on her yesterday or the days before. We called the vet and we hope for the surgery to happen, and all to go according to the initial plan.
I will keep updating once we have new about this lovely angel.
2 oktober 2014:
Today October 2nd, we have some updates about this lovely angel called Bella :
Today she took new blood tests which came out well, her anemia is much improved .....so the vet is giving her the surgery today.
Let's pray for this liitle angel my dear friends, she is such a sweet innocent girl....<3 <3 <3

En dan 10 oktober de volgende update met filmpje:
My dear friends, do you remember this girl ?
She is the little doggie with huge tumor I posted a couple of weeks ago on here...
She got the surgery, and today we have been blessed enough to be able to take this video of her walking freely, and playing in the garden like any other normal dog <3 <3 <3
Such a happy day for us! <3
I wanted to share this with all of you, I believe you feel the same happiness for Bella as we do... <3 <3 <3

https://www.facebook.com/andreea.carmen ... 591191237/
Een jaar later is ze met dierendag naar Nederland gekomen omdat die vrouw haar wilde opvangen zodat ze niet nog een winter in Roemenië hoefde door te brengen en ze hier een eigen huis kon vinden. Dit zijn foto's van het klaarmaken voor het latere reizen door de dierenarts. Op de foto's de controle van de chip

Zo bizar om te zien. Alleen die laatste twee foto's kende ik al. Bijna niet voor te stellen dat het oude tuttebelletje hier bij mij datzelfde hondje is. Mijn lieve Fayetje