Bal heeft eigenlijk sinds zijn pubertijd één vervelend dingetje, hij wil, meestal 's avond rijen op zijn ikea pulche basketbal. Na een minuutje of wat is hij er klaar mee en ziet hij de bal niet meer liggen. Niks aan het handje wat dat betreft.
Als we, tijdens het uitlaten, een andere hond tegenkomen negeren de mannen die eigenlijk altijd. Die grasspriet is bijna altijd belangrijker. Mochten we blijven staan praten dan gaat Billy meestal spelen met de andere hond, tot Bob het zat is en die achterop Billy klimt.
De laatste maanden (2 a 3 denk ik) wordt hij wat obsessiever, als in vaker, in rijden, ook op Billy en nu duidelijk (zichtbaar
Maar na een bezoekje aan de dierenarts vandaag wordt het toch een beetje vervelend, gezien zijn oplaaiende gedrag bij zijn leeftijd (7) adviseerde zij om eerst een echo te laten maken om tumoren (in? bij?) zijn binnenbal uit te sluiten. Tevens had meneer wat verhoging (39.2)
Ze verwees ons daarbij naar een andere DApraktijk in Alkmaar omdat hun eigen echoapparatuur niet zo verfijnd is. (daar ben ik wel weer blij om), zit ik net met Bob op de bank en voelt zijn enige buitenbal toch best koud aan.
De echo gaan we dus maar even afwachten.
De korte vraag:
- als een bal een hele andere temperatuur heeft dan de rest van zijn lichaam, moet ik me dan zorgen gaan maken?