Op weg naar huis heeft Boy heerlijk achterin op de bank gelegen en heb ik hem niet gehoord (alleen vreselijk hijgen ), meneer liet alles maar rustig over zich heen komen. Thuis liep hij in een rechte lijn naar zijn waterbak een heeft flink gedronken en iets gegeten om daarna heerlijk in de woonkamer op de vloer neer te ploffen en rustig alles in zich op te nemen. s middags hebben we een klein stukje gewandeld en dat verliep ook vlekkeloos, Boy loopt rustig aan de lijn mee en reageert nergens op zelfs niet op andere honden. Tot nu toe verloopt alles heel soepel en ben ik heel blij met mijn nieuwe huisgenoot
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boy is er
Moderator: moderatorteam
-
charley
Boy is er
Jippie vandaag heb ik Boy ( Chow Chow ) opgehaald
Op weg naar huis heeft Boy heerlijk achterin op de bank gelegen en heb ik hem niet gehoord (alleen vreselijk hijgen ), meneer liet alles maar rustig over zich heen komen. Thuis liep hij in een rechte lijn naar zijn waterbak een heeft flink gedronken en iets gegeten om daarna heerlijk in de woonkamer op de vloer neer te ploffen en rustig alles in zich op te nemen. s middags hebben we een klein stukje gewandeld en dat verliep ook vlekkeloos, Boy loopt rustig aan de lijn mee en reageert nergens op zelfs niet op andere honden. Tot nu toe verloopt alles heel soepel en ben ik heel blij met mijn nieuwe huisgenoot
.
- Jits90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond
- Aantal honden: 3
Re: Boy is er
Geniet ervan, chow chows zijn leuk 
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Veel geluk gewenst met Boy en vooral veel plezier samen. 
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Veel plezier met Boy.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
charley
In de auto op weg naar huis. Hij was/ is zo lief en rustig.

Net een uurtje thuis.

Meer foto's volgen snel, ik wil Boy nu eerst wat rust en tijd geven om bij te komen en aan zijn nieuwe omgeving laten wennen.

Net een uurtje thuis.

Meer foto's volgen snel, ik wil Boy nu eerst wat rust en tijd geven om bij te komen en aan zijn nieuwe omgeving laten wennen.
- twinkeltje
- moderator
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Je mot een nieuwe bril opoe.twinkeltje schreef:Hij licht als een kleedje zo met die achterpoten, doet Blacky hier ook vaak
Hij ligt met beide achterpoten aan 1 kant en zijn staart aan de andere kant.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- twinkeltje
- moderator
bouvierpoedel schreef:Je mot een nieuwe bril opoe.twinkeltje schreef:Hij licht als een kleedje zo met die achterpoten, doet Blacky hier ook vaak![]()
-
Neeltje
ahahha ik heb ook goed moeten kijken hoe hij nu lag, maar je hebt gelijk BP.bouvierpoedel schreef:Je mot een nieuwe bril opoe.twinkeltje schreef:Hij licht als een kleedje zo met die achterpoten, doet Blacky hier ook vaak![]()
Veel plezier met hem!
-
charley
Ik heb Boy al wel als een vloerkleed zien liggen, dan heeft hij zijn beide achterpoten recht naar achteren.
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Veel plezier met Boy!
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
Sterre
Wat een lieve snoet met zijn mooie blauwe tong. Veel plezier met hem.
- Jorinda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruisingen
Wat een lief gezichtje inderdaad! Veel plezier samen 
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ben je bekend met Chow Chows? Waarom zat Boy in het asiel?
-
charley
Boy is mijn eerste hond maar ik heb me goed ingelezen en laten informeren over het ras (rasvereniging, dierenarts en asiel). Woensdag gaan Boy en ik wel naar een hondencursus zodat we samen een goede start maken.Rosita Compagner schreef:Ben je bekend met Chow Chows?
Boy zat niet in het asiel, hij moest herplaatst worden door prive redenen.Rosita Compagner schreef:Waarom zat Boy in het asiel?
- janeway
- Zeer actief
Nou veel plezier met Boy.. Weet je ook hoe oud hij is? of heb je dat al ergens gezet
-
charley
Hij is 3 jaar jong, staat in zijn paspoortjaneway schreef:Weet je ook hoe oud hij is? of heb je dat al ergens gezet
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- dagmar88
- Zeer actief
Gunst, hij heeft wel een sneu kopje.
Aangezien Boy je eerste hond is, let je er op dat je die plooien goed nakijkt en schoonhoudt?
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
charley
Dat ga ik zeker doen.dagmar88 schreef:Aangezien Boy je eerste hond is, let je er op dat je die plooien goed nakijkt en schoonhoudt?
Vannacht heeft Boy netjes alleen beneden geslapen en ik heb hem niet 1 keer gehoord. Vanochtend had hij honger en heeft zijn bak rustig leeg gegeten, daarna heeft hij heerlijk de tuin verkend en hebben we een stukje gewandeld. Wat ben ik blij dat hij hier mag wonen
-
charley
Zoals belooft nieuwe foto's van mijn huisgenoot Boy.
1 week bij mij thuis.

Boy heeft een tuig + lijn van mij gekregen, wat is hij nu stoer
.

1 week bij mij thuis.

Boy heeft een tuig + lijn van mij gekregen, wat is hij nu stoer

- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Wat een leuke foto's.
Je ziet ze hier weinig.
Vroeger thuis hadden we buren met een chowchow.
Die schoof echt niet, bleef midden op het pad liggen wanneer het hem goed uitkwam.
En inderdaad die blauwe tong.
Je ziet ze hier weinig.
Vroeger thuis hadden we buren met een chowchow.
Die schoof echt niet, bleef midden op het pad liggen wanneer het hem goed uitkwam.
En inderdaad die blauwe tong.
- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
Zijn tuigje kleurt goed bij zijn tong, wat leuk!
Vriendlief is ook dol op chows, alleen steek ik daar een stokje voor haha!
-
charley
Dat herken ik hier ook al, net zo als midden op de stoep gaan liggen en als er iemand aan komt loopt diegene maar om mij heenYeufke schreef:Die schoof echt niet, bleef midden op het pad liggen wanneer het hem goed uitkwam.
Dat was mij helemaal nog niet opgevallen.Tenmashi schreef:Zijn tuigje kleurt goed bij zijn tong, wat leuk!
-
charley
Voor degene die het leuk vinden even een update en nieuwe foto’s van Boy.
Het gaat naar omstandigheden super met Boy en ik geniet nog steeds elke dag van hem, ik heb echt geen spijt van mijn keuze om voor een volwassen Chow Chow ( Boy ) te gaan. We wandelen nu elke dag 2 rondjes van +- 20 minuten en 1 ronde van +- 40 minuten en dat gaat goed en we vinden het beide erg leuk. Daarnaast vindt Boy alle aandacht die hij op straat krijgt erg interessant en wil aan iedereen snuffelen om vervolgens een aai over zijn bol te krijgen, alleen kinderen vindt hij minder. Met andere honden gaat het ook goed en hij doet ze niks, als hij geen zin heeft loopt hij weg of gaat op een afstandje liggen wachten tot we weer verder lopen.
In huis gaat het ook super goed, hij heeft 30 september voor zijn 4de verjaardag een hondenkussen gekregen en daar begint hij op te liggen. Verder gaat hij heerlijk zijn eigen gang en komt regelmatig een knuffel halen. Gelukkig vindt hij vacht verzorging heerlijk en geniet van zijn wekelijkse uitgebreide borstel beurt, hij gaat er uitgebreid voor liggen alleen vindt hij het niet leuk als ik zijn ogen en plooien schoon maak maar dit komt ook wel goed met wat oefenen.
Hieronder weer een paar foto’s van mijn knappe vent.
Boy 7 weken bij mee.

Een cadeautje i.v.m. het warme weer begin september

Voor het eerst op zijn kussen.

Het gaat naar omstandigheden super met Boy en ik geniet nog steeds elke dag van hem, ik heb echt geen spijt van mijn keuze om voor een volwassen Chow Chow ( Boy ) te gaan. We wandelen nu elke dag 2 rondjes van +- 20 minuten en 1 ronde van +- 40 minuten en dat gaat goed en we vinden het beide erg leuk. Daarnaast vindt Boy alle aandacht die hij op straat krijgt erg interessant en wil aan iedereen snuffelen om vervolgens een aai over zijn bol te krijgen, alleen kinderen vindt hij minder. Met andere honden gaat het ook goed en hij doet ze niks, als hij geen zin heeft loopt hij weg of gaat op een afstandje liggen wachten tot we weer verder lopen.
In huis gaat het ook super goed, hij heeft 30 september voor zijn 4de verjaardag een hondenkussen gekregen en daar begint hij op te liggen. Verder gaat hij heerlijk zijn eigen gang en komt regelmatig een knuffel halen. Gelukkig vindt hij vacht verzorging heerlijk en geniet van zijn wekelijkse uitgebreide borstel beurt, hij gaat er uitgebreid voor liggen alleen vindt hij het niet leuk als ik zijn ogen en plooien schoon maak maar dit komt ook wel goed met wat oefenen.
Hieronder weer een paar foto’s van mijn knappe vent.
Boy 7 weken bij mee.

Een cadeautje i.v.m. het warme weer begin september

Voor het eerst op zijn kussen.

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Wat een leuke update! Fijn dat het zo goed gaat met alles, en dat je inmiddels aardige eindjes kunt wandelen!
-
Sterre
Wat fijn dat het zo goed gaat. Wat een lieve beer. En zoals hij naar het zwembadje kijkt 
- tobi__
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Leuke update! Fijn dat hij zijn draai heeft gevonden en jullie lekker stukken kunnen wandelen 
_Esmee

.