En eerste nest van m'n jonge sporthond.
Erg benieuwd dus

https://www.facebook.com/LikeAHurricane ... 587512601/
De echo van vandaag.
Nu aftellen tot rond 5 september.
Moderator: moderatorteam
Hippo schreef:Leuk zeg! Zij is trouwens helemaal nog niet grijs voor haar leeftijd. Benieuwd naar de pups, vind Yuma een leuke hond. Je teef ken ik niet.
komt wel goed, is een super moedertje en vanaf dat de pups 4 weken zijn gaan ze gewoon dagelijks mee, de puppyspeelren gaat ook daar opgebouwd wordenmosquito1980 schreef:Spannend,![]()
Je krijgt het druk... 1 September.... 5 September
Nicecrutz schreef:Hippo schreef:Leuk zeg! Zij is trouwens helemaal nog niet grijs voor haar leeftijd. Benieuwd naar de pups, vind Yuma een leuke hond. Je teef ken ik niet.
Nee hè. Deze foto's zijn van afgelopen week
En leuk, gedreven, snel, vasthoudend, enorme apporteerdrift en fijn aanpassingsvermogen. Dus verwacht wel wat leuks.
Pups van haar eerste nest bij mij ook erg fijn uitgevallen. Die zijn in april 2 geworden.
Thanks. Dat lijntje zal wel verdwijnen gezien het aantal dat gezien is. Al is ze op deze foto al 4 weken onderwegLemuria schreef:Oh, dat teefje is wel echt ontzettend mooi. Dat lijntje! Veel succes met de dracht en pups
Behoorlijke kop voor een teef inderdaad.Suske schreef:Pepper heeft best een groot hoofd of vertekenen de foto's zo?
Mooie dame verder hoor!
Yup, niks geen last vd hitte. Nu staat haat kennel wel volledig onder een grote kastanje dus veel / volledig schaduw.Suske schreef:Ze heeft er lol an
Haar vorige nest 2,5 jaar geleden toonde ze niks van dracht. Toen waren het er maar 4! Hopelijk vooral veel vocht nuLieske_1977 schreef:Zo, die groeit goed! Ze heeft in elk geval nog wel lol