Drie maanden geleden hebben we onze dwergpoedel moeten laten inslapen. We missen haar ontzettend. Toch begint het weer te kriebelen om ooit weer een poedel in ons midden te hebben. Nog niet meteen, maar wel in de toekomst. Dwergje vinden we iets te klein, dus vandaar nu de keuze voor een middenslag.
Kleur maakt voor ons niet uit. Buitenland is ook niet echt een obstakel.
Met welke poedelfokkers (middenslag) hebben jullie een goede ervaring ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Middenslag poedel fokkers
Moderator: moderatorteam
- Charlie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 1
- Charlie
- Zeer actief
- Charlie
- Zeer actief
Re: Middenslag poedel fokkers
Vrolijk = super goedNanna schreef:Ik heb er verder weinig zicht op qua gezondheid of zo, maar haar honden vond ik altijd zo vrolijk en vooral mooi. Maar goed, ze is ook een begenadigd trimster, dat zal ook meespelenCharlie schreef:In welk opzicht, Nanna ?
Mooi = is ook fijn, maar niet de hoofdzaak
Gezondheid = wel een belangrijk gegeven
Trimmen = bij ons is het een "campinglook" (kort) dat telt. Wij zijn niet zo voor de bolletjes hihi (hoop dat ik niemand tegen het hoofd stoot).
Eventjes deze "optelsom" om onze kijk op poedels weer te geven

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Die kan ik je ook aanraden met stip. Leuk nuchter wijf die al een dikke 45 jaar mooie gezonde poedels fokt met leuke karakters.Nanna schreef:Ik heb er verder weinig zicht op qua gezondheid of zo, maar haar honden vond ik altijd zo vrolijk en vooral mooi. Maar goed, ze is ook een begenadigd trimster, dat zal ook meespelenCharlie schreef:In welk opzicht, Nanna ?

Wat je zegt ben je zelfffff 

- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Leuk ik lees dit even mee. Wij oriënteren ons op dit moment op een standaard poedel (tips zijn welkom). Maar een middenslag zou ook nog kunnen.
Hier hebben we wel een extra eis. Er moet wel een stamboom bij zitten. Ik zou graag weer een hond hebben waarmee ik zo af en toe naar shows kan.
Hier hebben we wel een extra eis. Er moet wel een stamboom bij zitten. Ik zou graag weer een hond hebben waarmee ik zo af en toe naar shows kan.
- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
bouvierpoedel schreef:Die kan ik je ook aanraden met stip. Leuk nuchter wijf die al een dikke 45 jaar mooie gezonde poedels fokt met leuke karakters.Nanna schreef:Ik heb er verder weinig zicht op qua gezondheid of zo, maar haar honden vond ik altijd zo vrolijk en vooral mooi. Maar goed, ze is ook een begenadigd trimster, dat zal ook meespelenCharlie schreef:In welk opzicht, Nanna ?
Volgens mij heeft haar dochter de middenslagen nu een beetje overgenomen, en heeft ze een gedeelte uitgeplaatst. Ze heeft wel leuke poedels, zou ik er zo eentje halen. Als je een witte zoekt kan ik je Galadiva poedels aanraden.