Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ondankbare hond

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Sabi85
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
Aantal honden: 1

Ondankbare hond

Ongelezen bericht door Sabi85 »

Wilma heeft een zachte mand met een kussen erin. De laatste tijd viel het me op dat het kussen erg plat was geworden. Ik had al een paar keer op internet gezocht naar een nieuw kussen, maar ik kon geen kussen vinden met de juiste maat en kleur. Een paar dagen geleden was ik het zat en ik besloot te gaan zoeken op internet totdat ik het perfecte kussen had gevonden. Ik kon mijn arme zielige hondje natuurlijk niet langer op een plat kussen laten slapen :jank: .
Na veel speurwerk vond ik de ideale oplossing: een nieuw binnenkussen met rits. Het oude binnenkussen heeft geen rits dus die kan ik niet bijvullen. De buitenhoes heeft wel een rits, dus ik kan er een nieuw binnenkussen in doen. En die kan ik weer bijvullen als hij na een tijd weer plat wordt. Tot mijn grote vreugde vond ik een binnenkussen met rits in de juiste maat. Die heb ik direct besteld en ik had hem 2 dagen later in huis. Ik maakte de doos open en keek tevreden naar het lekkere dikke zachte kussen. Ik haalde het oude binnenkussen uit de hoes en stopte de nieuwe erin. Het paste precies!
Ik legde het nieuwe kussen in de mand en was helemaal in mijn nopjes met het resultaat. Ik zou er bijna zelf in gaan liggen. :mrgreen:

Demonstratief ploft de ondankbare rothond op het oude platte binnenkussen neer, dat ik even op de grond in de woonkamer heb gelegd. "Wilma, in je mand" zeg ik tegen haar, om haar te stimuleren om gebruik te gaan maken van haar heerlijke nieuwe kussen. Ze loopt naar een kattenmandje en gaat daar opgerold in liggen.

:jank:
Afbeelding
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Ondankbare hond

Ongelezen bericht door DesireeB »

Haha herkenbaar.

Hier heeft een jaar lang een mand met dik kussen gestaan, voor niks. Heel soms ging Izzy erin Maar Maylo echt niet, die ging in Izzy haar veel te kleine mandje liggen.

Tot ik laatst dat ding weer eens in de was had gedaan, en eigenlijk vergat die kussen terug in de mand te doen. Nu wordt die mand ineens volop gebruikt door Maylo, met niks er in. Doe ik er een kleedje in is het ook niet goed. Nee hoor meneer ligt liever in een kale plastic mand. :hmmm:
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Wees blij. Charlie moet altijd eerst even in een nieuwe mand zeiken en gaat daarna in de doos liggen :mrgreen:

Pjotr, ja die herder uit mijn onderschrift, heeft ook een kattenmand geconfisqueerd.
Hij doet er een speciaal dansje bij; trappelt met z'n poten al rondjes draaiend, rolt zichzelf in de lucht steeds strakker op en trekt dan tegelijk alle vier z'n poten in.
Plof.
Zie dan maar weer eens op te staan.
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Nou zeg.. ondankbare beesten :mep:
Stuur die lekkere mand maar op naar de arme hondjes in Afrika :ok:
Barkley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spinone Italiano

Ongelezen bericht door Barkley »

Ik heb gister een nieuwe buitenhoes gekocht. Om zijn viezige kussen mee te vervangen. Inhoud overdoen en klaar. Binnen een dag had hij hem al gesloopt
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”