https://www.youtube.com/watch?v=EzpjTM7G3qg
Een paar dagen in Nederland

Loslopen

Met zijn harempje

Met Lola

Spelen met de meiden

Nieuwe en oude vrienden

Genieten van het leven

Moderator: moderatorteam

Ja, volgende keer neem ik hem mee naar het Erkemederstrand.Stiekem ben ik gewoon een beetje verliefd op hem hoor, hij is ook nog een geweldige verschijning, prachthond! Neem je hem wel eens mee met een (forum)wandeling, lijkt me gaaf hem eens irl te zien
Ik heb geen geheim*Wolf* schreef:Ik vind dit geweldig om te lezenIk vraag me wel af: wat is jouw geheim
![]()
Ik neem aan dat je daar zelf wel over hebt nagedachtIs het omdat jij als enige en eerste écht aandacht aan Amoz schonk? Dat jij echt van plan was tot die hond door te dringen en er veel moeite voor deed waar anderen daar geen tijd of zin in hadden? Of is het je geweldige onweerstaanbare persoonlijkheid naar honden in het algemeen en Amoz in het bijzonder
Of iets daartussenin? Ik vind het in elk geval een story om van te smullen, uniek en prachtig met alleen maar winners
Amoz is hier gebleven omdat hij zo fantastisch in de roedel paste - op de één of andere manier was alles direct helemaal in balans toen hij erbij kwam - en ik al zo snel zo'n sterke band met hem had, dat ik hem ook echt niet meer kwijt wilde. Ik denk dat hij het ook prima bij iemand anders had kunnen doen hoor, hij is eigenlijk helemaal geen moeilijke hond, maar hij moest alleen nog wat vertrouwen in mensen krijgen. Hij is eigenlijk behoorlijk stabiel en absoluut geen angstige hond, hij was alleen extreem wantrouwend t.o.v. mensen.anniek16 schreef:Ik las laatst het topic over Amy, in één ruk uitgelezen, wat een prachtig en ontroerend verhaal was dat. Nu met Amoz hetzelfde!
Waarschijnlijk heb ik het ergens gemist hoor, maar uit je topic van Amy geloof ik had ik vernomen dat Amoz eerst als opvanger kwam. Heb je hem gehouden omdat je zelf zo verknocht aan het raakte of omdat in iemand anders (minder deskundig, ga ik even vanuit) handen hij misschien niet zulke grote stappen zou hebben gemaakt? Aan interesse in deze prachtige hond zal het vast niet gelegen hebben?
Ja, bij de mooie buitenkant hoort een minstens net zo mooie binnenkantwolvster schreef:Hij is ZO knap!
Maar hij lijkt me ook ontzettend lief
Fijn dat jij zijn baasje bent geworden!