Hij is nu rond de 60 cm hoog en 17 kilo.
Wat zou daar nog bij komen ?
Ik denk dat hij de 70 cm wel gaat halen.

Moderator: moderatorteam
Dat is ook helemaal prima.bouvierpoedel schreef:Geloof dat hij de 70 niet gaat halen , denk een 64 á 65 cm hooguit.
Gewoon interesse: hoe zie je groeischijven en hoe zie je dat hij nog niet uitgegroeid is?Miranda schreef:Als ik zo naar zijn groeischijven kijk, is hij nog niet uitgegroeid, inderdaad
amelie schreef:Gewoon interesse: hoe zie je groeischijven en hoe zie je dat hij nog niet uitgegroeid is?Miranda schreef:Als ik zo naar zijn groeischijven kijk, is hij nog niet uitgegroeid, inderdaad
Dach dat ieren nog hoger waren haha.Nanna schreef:Hij heeft wel lange poten maar een Ierse Wolfshondhoogte gaat ie idd niet halen
Oh ja wel, dat nu juist wel. Vind hem voor een hond in groei niet eens superslank hoor, maar hij gaat echt nog meer nek, schouder en kont krijgen. Nu komt de massa paas op deze leeftijdFire75 schreef:Dach dat ieren nog hoger waren haha.Nanna schreef:Hij heeft wel lange poten maar een Ierse Wolfshondhoogte gaat ie idd niet halen
Ik heb er echt 0,0 verstand van.
Wat ik wel weet is dat hij niet veel breder gaat worden als dat hij nu is.
Of ik moet hem vetmesten haha
Paar lange poten met een volgevreten lab lichaam , leuk.Fire75 schreef:Dach dat ieren nog hoger waren haha.Nanna schreef:Hij heeft wel lange poten maar een Ierse Wolfshondhoogte gaat ie idd niet halen
Haha dan breken die potenbouvierpoedel schreef:Paar lange poten met een volgevreten lab lichaam , leuk.Fire75 schreef:Dach dat ieren nog hoger waren haha.Nanna schreef:Hij heeft wel lange poten maar een Ierse Wolfshondhoogte gaat ie idd niet halen
Wat ik mij dan gelijk weer afvraag, als ie voor groeit moet ie achter meegroeien neem ik aan :p kun je op de foto ook zijn achterpoot groeischijven zien?Fire75 schreef:amelie schreef:Gewoon interesse: hoe zie je groeischijven en hoe zie je dat hij nog niet uitgegroeid is?Miranda schreef:Als ik zo naar zijn groeischijven kijk, is hij nog niet uitgegroeid, inderdaad
De knobbels op zijn voorpoten.
Die zijn bij een uitgegroeide hond verdwenen .
Die zitten alleen vsn voor.anniek16 schreef:Wat ik mij dan gelijk weer afvraag, als ie voor groeit moet ie achter meegroeien neem ik aan :p kun je op de foto ook zijn achterpoot groeischijven zien?Fire75 schreef:amelie schreef:Gewoon interesse: hoe zie je groeischijven en hoe zie je dat hij nog niet uitgegroeid is?Miranda schreef:Als ik zo naar zijn groeischijven kijk, is hij nog niet uitgegroeid, inderdaad
Leuk trouwens, dit wist ik nog niet
Omdat hij op de hoogte na de bouw van zijn moeder heeft en dat is een Whippet..gyanty schreef:Oh ja wel, dat nu juist wel. Vind hem voor een hond in groei niet eens superslank hoor, maar hij gaat echt nog meer nek, schouder en kont krijgen. Nu komt de massa paas op deze leeftijdFire75 schreef:Dach dat ieren nog hoger waren haha.Nanna schreef:Hij heeft wel lange poten maar een Ierse Wolfshondhoogte gaat ie idd niet halen
Of ik moet hem vetmesten hahaEerst de hoogte dan de breedte. Waarom denk je dat hij niet breder gaat worden?
En wat is papa dan? Als hij nu al op de bouw van moeder lijkt, dan zal hij dus iets breder worden en dat zie je ook wel als je hem zo vergelijken met een whippetpup van die leeftijd. Maar heey het is een prachtig dier, ik hou er van, van die prachtige lange lijnen, pure elegantie en het mag best net iets meer dan de gemiddelde whippet Wees gerust het zal geen ronde bulldog worden hahaFire75 schreef:Omdat hij op de hoogte na de bouw van zijn moeder heeft en dat is een Whippet..gyanty schreef:Oh ja wel, dat nu juist wel. Vind hem voor een hond in groei niet eens superslank hoor, maar hij gaat echt nog meer nek, schouder en kont krijgen. Nu komt de massa paas op deze leeftijdFire75 schreef:Dach dat ieren nog hoger waren haha.Nanna schreef:Hij heeft wel lange poten maar een Ierse Wolfshondhoogte gaat ie idd niet halen
Of ik moet hem vetmesten hahaEerst de hoogte dan de breedte. Waarom denk je dat hij niet breder gaat worden?
En je voelt toch echt zijn ruggegraat en ribben hoor als je hem aait .
Apple schreef:Ik denk dat hij zo rond de 65cm zal worden met een kilootje of 22
Nee haha wij gingen er ook allemaal vanuit dat hij niet echt hoog zou worden hahaha.Lemuria schreef:De tijd zal het leren. Niemand kan je daar zekerheid over geven
Zijn moeder is een whippet en niet echt groot.Hakuna Matata schreef:Hoe groot waren de ouders?
Zaten er ook doodleachtige pups in het nest?Fire75 schreef:Zijn moeder is een whippet en niet echt groot.Hakuna Matata schreef:Hoe groot waren de ouders?
Paps zou een franse poedel zijn van de andere dochter.
Maar nooit gezien.
Mams is nl een week voor de bevalling afgestaan
Nee niet echt maar zijn zusjes hebben wel meer plukken krul haarHakuna Matata schreef:Zaten er ook doodleachtige pups in het nest?Fire75 schreef:Zijn moeder is een whippet en niet echt groot.Hakuna Matata schreef:Hoe groot waren de ouders?
Maar nooit gezien.
Je zult het zien als hij een jaar oud is.Fire75 schreef:Nee niet echt maar zijn zusjes hebben wel meer plukken krul haarHakuna Matata schreef:Zaten er ook doodleachtige pups in het nest?Fire75 schreef:Zijn moeder is een whippet en niet echt groot.Hakuna Matata schreef:Hoe groot waren de ouders?
Maar nooit gezien.
Sjon had die ook heel erg maar die is ook niet boven de 78cm uitgekomen.Fire75 schreef:amelie schreef:Gewoon interesse: hoe zie je groeischijven en hoe zie je dat hij nog niet uitgegroeid is?Miranda schreef:Als ik zo naar zijn groeischijven kijk, is hij nog niet uitgegroeid, inderdaad