Welke rassen denken jullie dat er in zit?
Moderator: moderatorteam
hYara schreef:Het is een flinke hond. Ik denk zelf iets met rottweiler en labrador en misschien nog iets anders. Ben benieuwd wat er uit de test komt!
Met een week of 3 zou de uitslag op de mail moeten komen.mosquito1980 schreef:Hoelang duurt zo'n test? Wanneer kun je de uitslag verwachten?
Als ik google op cane corso zie ik wel gelijkenis inderdaad.M@scha schreef:rottweiler, boxer, cane corso. het kan vanalles zijn. batskop+hoogte
Jij kent m in het echt. Als je googelt op cane corso komen er een paar plaatjes boven waarvan ik zo zou denken dat het een broer van Spike kan zijn.Paisley schreef:Ik dacht bij het ontmoeten van Spike direct aan een Rottweiler.
Ik gok op 50% rottweiler, een kwartje boxer en een kwartje vanalleswattus
Bumper69 schreef:Jij kent m in het echt. Als je googelt op cane corso komen er een paar plaatjes boven waarvan ik zo zou denken dat het een broer van Spike kan zijn.Paisley schreef:Ik dacht bij het ontmoeten van Spike direct aan een Rottweiler.
Klopt de cane corso zou er ook zeker in kunnen zitten al vind ik de cane corso reuen die ik ken wel echt een stuk zwaarder gebouwd dan Spike, vooral in de kop met meer lip. De teven zitten minder los in hun vel en dan is de gelijkenis met Spike groter.Bumper69 schreef:Jij kent m in het echt. Als je googelt op cane corso komen er een paar plaatjes boven waarvan ik zo zou denken dat het een broer van Spike kan zijn.Paisley schreef:Ik dacht bij het ontmoeten van Spike direct aan een Rottweiler.