Niet mijn type

Moderator: moderatorteam
dagmar88 schreef:Beweging?! Hij had ze beter American Molasses kunnen noemen
bouvierpoedel schreef:dagmar88 schreef:Beweging?! Hij had ze beter American Molasses kunnen noemen
Hij moest dat gedrocht gewoon voort trekken met zijn passie. Zie gewoon een verneukte Mastino waar er al zat van lopen.
Cleva schreef:"Uhm..it's uhm...A breed that's a uhm a-a vision of mine. Nuh...a direction that I decided to go?
Just to ...uhm...let everyone know that...uhh...what I'm doing is nothing new."
Really, bright lights?
"And the wolves...and stuff like that."
Hou toch je pauperbek.
boemel schreef:ik vind de foto's al teveel van het goede....
Alsof die rassen daadwerkelijk verschillenNanna schreef:Ja. Maar het is toch echt een MastinoS@ndr@ schreef:Dat lijkt heel veel op de CC
-Gaby- schreef:Hoe dat beest zich ook voort lijkt te slepen op dat filmpje. Afschuwelijk. Onvoorstelbaar dat mensen zó ver kunnen gaan. Dat vond ik ook al met de Mastino, maar dit lijkt nog weer erger. Het wordt al maar gekker en gekker. Veel extremer dan die onooglijke, gehandicapte American Bully's kon ik me al bijna niet voorstellen, maar dit komt aardig in de buurt.
Op zich snap ik het willen fokken van een gezond, ouderwets, atletisch molosser type.Nanna schreef:Waarom hij dat wiel opnieuw wil uitvinden is me ook niet geheel duidelijk.
Kan het me voorstellen ja,lor1_1984 schreef:Daar liet ik erna een foto van zien en toen schrok m'n moeder zich wezenloos.
Dat vind ik zo'n fantastisch mooie hondNanna schreef:Ken uw kynologendagmar88 schreef: Wat waren die kleinere met rond gecoupeerde oren?![]()
Cão De Fila De São Miguel
of misschien bedoelt Dagmar de cimarron uruguayoNanna schreef:Ken uw kynologendagmar88 schreef: Wat waren die kleinere met rond gecoupeerde oren?![]()
Cão De Fila De São Miguel
sbientje schreef: of misschien bedoelt Dagmar de cimarron uruguayo
Nanna schreef: Die Cimarrons lijken mij teveel op lelijke pitbulls![]()
![]()
Nanna schreef:dagmar88 schreef:cimarrón Uruguayo![]()
![]()
Zo te zien een dogachtige. En heel wat normaler om te zien dan de huidige Bullmastiif met die idiote overdrijving.
Als ik zoiets zocht nam ik de Cimarron