Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

lotje even kwijt

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jeannet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
Aantal honden: 3

lotje even kwijt

Ongelezen bericht door Jeannet »

ik was vanavond nog even in het bos met Uschka en Lotje. En Lotje ben ik tot nu toe nog nooit kwijt geraakt. Zij is namelijk veel te bang dat ze mij kwijt raakt :(: Uschka en Lotje waren even achter gebleven, maar normaliter is dat geen probleem en komt alles er zo weer aan hollen, maar nu kwam alleen Uschka er maar aan. Vond ik nog niet echt een probleem, ik denk Lotje komt er zo aan. Maar toen ben ik toch maar even een stukje terug gegaan op de route. Toen begon ik al te knijpen, want ik zag geen Lotje en dat was mij nog nooit gebeurt :schrik:
Ik in het bos roepen en schreeuwen, maar geen Lotje. Ik denk nu moet ik maar naar huis, daar Uschka afleveren en stille hoop dat Lotje thuis zou zijn. Als ze naar huis zou zijn, moest ze eerst een drukke weg over. Dus toen ik bij de weg kwam had ik zoiets van, ze is in ieder geval niet aangereden, mocht ze overgestoken zijn, want ik zag niets bijzonders.
Toen ik thuis kwam, zag ik de automatische lichten branden, toen kreeg ik hoop dat ze thuis zou zijn. En toen kreeg ik iets meer overzicht zag ik mijn meisje en ik kon ik weer opgelucht adem halen :D En Lotje was ook weer heel blij dat ze mij weer zag :cheer: Ik ook heel blij natuurlijk, maar dit zijn niet van die akties die je vaker mee wil maken, is niet goed voor je bloeddruk :ugh: Maar deze keer is het gelukkig weer goed afgelopen.
Groetjes Jeannet, Ruby, Lotje en Uschka
Afbeelding
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Aantal honden: 2

Re: lotje even kwijt

Ongelezen bericht door Yara »

Dat is zeker niet goed voor je bloeddruk! Wat zul je blij geweest zijn toen je zag dat ze veilig thuis was.
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Wat een geluk dat het goed afgelopen is.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Poeh, dat is schrikken, zeker met een hond die altijd in de buurt is! Fijn dat ze ongedeerd de weg naar huis weer heeft gevonden.
Als Mila ineens spoorloos zou zijn, zou ik ook doodsangsten uitstaan, terwijl ik bij Amy totaal niet ongerust ben en weet dat ze elk moment weer aan komt rennen (meestal vanaf de andere kant dan ik zou verwachten).
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Dat is even flink schrikken, gelukkig is het goed afgelopen.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Jeannet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jeannet »

DeDiana schreef:Poeh, dat is schrikken, zeker met een hond die altijd in de buurt is! Fijn dat ze ongedeerd de weg naar huis weer heeft gevonden.
Als Mila ineens spoorloos zou zijn, zou ik ook doodsangsten uitstaan, terwijl ik bij Amy totaal niet ongerust ben en weet dat ze elk moment weer aan komt rennen (meestal vanaf de andere kant dan ik zou verwachten).
Het was inderdaad schrikken, omdat Lotje nooit weg loopt. Ik denk dat we elkaar beide even kwijt waren. Ik kon mij ook al net goed voorstellen dat weg zou lopen of nog verder het bos in, dus ik had ook al hoop dat ze thuis zou zijn.
Ik heb inderdaad ook een hond gehad, die was gerust even op pad, maar daarvan wist ik dat die wel weer zou komen.
Bij deze drie heb ik inderdaad wel schrik als ze niet in zicht zijn of reageren op mijn roepen
Groetjes Jeannet, Ruby, Lotje en Uschka
Afbeelding
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Gelukkig dat ze weer terecht is, maar het lijkt me idd onwijs schrikken. Brrr.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”