ik was vanavond nog even in het bos met Uschka en Lotje. En Lotje ben ik tot nu toe nog nooit kwijt geraakt. Zij is namelijk veel te bang dat ze mij kwijt raakt

Uschka en Lotje waren even achter gebleven, maar normaliter is dat geen probleem en komt alles er zo weer aan hollen, maar nu kwam alleen Uschka er maar aan. Vond ik nog niet echt een probleem, ik denk Lotje komt er zo aan. Maar toen ben ik toch maar even een stukje terug gegaan op de route. Toen begon ik al te knijpen, want ik zag geen Lotje en dat was mij nog nooit gebeurt
Ik in het bos roepen en schreeuwen, maar geen Lotje. Ik denk nu moet ik maar naar huis, daar Uschka afleveren en stille hoop dat Lotje thuis zou zijn. Als ze naar huis zou zijn, moest ze eerst een drukke weg over. Dus toen ik bij de weg kwam had ik zoiets van, ze is in ieder geval niet aangereden, mocht ze overgestoken zijn, want ik zag niets bijzonders.
Toen ik thuis kwam, zag ik de automatische lichten branden, toen kreeg ik hoop dat ze thuis zou zijn. En toen kreeg ik iets meer overzicht zag ik mijn meisje en ik kon ik weer opgelucht adem halen

En Lotje was ook weer heel blij dat ze mij weer zag

Ik ook heel blij natuurlijk, maar dit zijn niet van die akties die je vaker mee wil maken, is niet goed voor je bloeddruk

Maar deze keer is het gelukkig weer goed afgelopen.