Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

K-9 Fast Roping US Marines

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Cairo_
Zeer actief

K-9 Fast Roping US Marines

Ongelezen bericht door Cairo_ »

Leuke foto's van training K-9 van MARSOC (US Marines) van 4 febr. 2016.
Helaas met Amerikaans onderschrift..

Afbeelding
A U.S. Marine Corps canine with Marine Corps Forces Special Operations Command (MARSOC) awaits instruction from its handler during a MV-22B Osprey exercise on Camp Pendleton, Calif., Feb. 4, 2016. MARSOC specializes in direct action, special reconnaissance and foreign internal defense and has also been directed to conduct counter-terrorism, and information operations. (U.S. Marine Corps photo by Cpl. Tyler S. Dietrich, MCIWEST-MCB CamPen Combat Camera/Released)
Afbeelding
A U.S. Marine with Marine Corps Forces Special Operations Command (MARSOC) prepares to fast rope out of an MV-22B Osprey on Camp Pendleton, Calif., Feb. 4, 2016. MARSOC specializes in direct action, special reconnaissance and foreign internal defense and has also been directed to conduct counter-terrorism, and information operations. (U.S. Marine Corps photo by Cpl. Tyler S. Dietrich, MCIWEST-MCB CamPen Combat Camera/Released)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
A U.S. Marine with Marine Corps Forces Special Operations Command (MARSOC) fast ropes out of an MV-22B Osprey on Camp Pendleton, Calif., Feb. 4, 2016. MARSOC specializes in direct action, special reconnaissance and foreign internal defense, and has also been directed to conduct counter-terrorism and information operations. (U.S. Marine Corps photo by Cpl. Tyler S. Dietrich, MCIWEST-MCB CamPen Combat Camera/Released)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
A U.S. Marine with Marine Corps Forces Special Operations Command (MARSOC) detaches off a fast roping line on Camp Pendleton, Calif., Feb. 4, 2016. MARSOC specializes in direct action, special reconnaissance and foreign internal defense, and has also been directed to conduct counter-terrorism and information operations. (U.S. Marine Corps photo by Cpl. Tyler S. Dietrich, MCIWEST-MCB CamPen Combat Camera/Released)
Afbeelding
A Marine Corps Forces Special Operations Command (MARSOC) multi-purpose canine awaits instruction from its handler during an MV-22B Osprey exercise on Camp Pendleton, Calif., Feb. 4, 2016. MARSOC specializes in direct action, special reconnaissance and foreign internal defense, and has also been directed to conduct counter-terrorism and information operations. (U.S. Marine Corps photo by Cpl. Tyler S. Dietrich, MCIWEST-MCB CamPen Combat Camera/Released)
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Re: K-9 Fast Roping US Marines

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Ik heb er toch eigenlijk 2 gedachten over
Aan de ene kant ziet er gaaf uit en man en hond moeten een geweldige band hebben.
van de andere kant heeft de hond geweldig veel aan z'n lijf, het harnas begrijp ik maar alles rond de nek inkl een enorme muilkorf ziet er heavy uit.
Ik heb het niet over mishandeling, hond ziet er goed en relaxed uit.

Heb je die foto's zelf gemaakt?
Cairo_
Zeer actief

mosquito1980 schreef:
Heb je die foto's zelf gemaakt?
nee..nee.. ik ben erg geinteresseerd in het Amerikaanse leger en heb een "abonnement" op "defense imagery distribution system" een soort public relations van het leger w.b.t. foto's en video's.
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hippo »

Mijn vorige mechel heb ik gecertificeerd verkocht aan de luchtmacht, daar krijg ik ook wel eens zulke foto's van, super gaaf!

Ze hebben dan een steekwerend vest en schoentjes aan, maar geen muilkorf(tenminste mijn oude hond niet). Ik kan mij wel voorstellen dat minder sociale honden zulke onderdelen beter kunnen uitvoeren met een muilkorf om. Dat degene die hen zekert in de helicopter niet ineens een hond in zijn arm heeft hangen :mrgeen:
Cairo_
Zeer actief

dit filmpje is bijv vandaag uitgegeven, het trainen van schotvastheid van de MWD van de Marines

https://www.dvidshub.net/video/embed/451160
Cairo_
Zeer actief

Cleva schreef:En maar ach en wee roepen als ik mijn hond een keer een kwartiertje in de auto laat.
als het snikheet is, is ach en wee terecht vind ik..
Cairo_
Zeer actief

Cleva schreef:
Cairo_ schreef:
Cleva schreef:En maar ach en wee roepen als ik mijn hond een keer een kwartiertje in de auto laat.
als het snikheet is, is ach en wee terecht vind ik..

Het is februari.
Waar heb je het over?
ALS het snikheet is bijvoorbeeld in de zomer..
Cairo_
Zeer actief

Hier oefenen de Mariniers met een imitatiehond, wanneer de hond gewond zou raken.

Afbeelding
A U.S. Marine with Marine Corps Forces Sepecial Operations Command (MARSOC) practices Tactical Combat Casualty Care on a simulated injured K-9 on Camp Pendleton, Calif. on Feb. 4, 2016. MARSOC specializes in direct action, special reconnaissance and foreign internal defense and has also been directed to conduct counter-terrorism, and information operations. (U.S. Marine Corps photo by Cpl. Tyler S. Dietrich, MCIWEST-MCB CamPen Combat Camera/Released)
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”