Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op 2 maart komt onze opvanghond Yogui van stichting Zwerfdier in nood
We gaan wel zijn naam veranderen denk ik, want Yogui past niet bij Wilma. Wat zou een leuke naam voor hem zijn en past bij Wilma? Ik vind hem niet echt een Fred
Laatst gewijzigd door Sabi85 op 11 mar 2016 23:14, 3 keer totaal gewijzigd.
Sabi85 schreef:Op 2 maart komt onze opvanghond Yogui van stichting Zwerfdier in nood
We gaan wel zijn naam veranderen denk ik, want Yogui past niet bij Wilma. Wat zou een leuke naam voor hem zijn en past bij Wilma? Ik vind hem niet echt een Fred
Als hij alleen als opvanger bij jullie komt zou ik zijn naam gewoon zo laten, want voor hetzelfde geld vindt de nieuwe eigenaar jouw naam weer helemaal niks.
Als je stiekem hoopt dat hij blijft heb ik niks gezegd.
LongFields schreef:Als hij alleen als opvanger bij jullie komt zou ik zijn naam gewoon zo laten, want voor hetzelfde geld vindt de nieuwe eigenaar jouw naam weer helemaal niks.
Er is toch ook een Yogi Bear in de Flintstones, of heb ik het nou mis? Hoe dan ook, ik vind Yogui eigenlijk wel passen bij Wilma. Veel plezier met opvangen.
LongFields schreef:Als hij alleen als opvanger bij jullie komt zou ik zijn naam gewoon zo laten, want voor hetzelfde geld vindt de nieuwe eigenaar jouw naam weer helemaal niks.
Zamunda schreef:Er is toch ook een Yogi Bear in de Flintstones, of heb ik het nou mis? Hoe dan ook, ik vind Yogui eigenlijk wel passen bij Wilma. Veel plezier met opvangen.
Soort van...alleen een cameo Maar kan prima dus, als Yogui ook een cameo in de Sabi85-show gaat zijn
Zamunda schreef:Er is toch ook een Yogi Bear in de Flintstones, of heb ik het nou mis? Hoe dan ook, ik vind Yogui eigenlijk wel passen bij Wilma. Veel plezier met opvangen.
Soort van...alleen een cameo Maar kan prima dus, als Yogui ook een cameo in de Sabi85-show gaat zijn
Lol. Een cameo is als een bekend iemand in andermans film/seriee opduikt (als een personage of als de eigen persoon). Bijvoorbeeld Stephen King die in z'n eigen films speelt Of in dit geval Yogi die bij de Flintstones even in beeld komt.
Lemuria schreef:Lol. Een cameo is als een bekend iemand in andermans film/seriee opduikt (als een personage of als de eigen persoon). Bijvoorbeeld Stephen King die in z'n eigen films speelt Of in dit geval Yogi die bij de Flintstones even in beeld komt.
Oh, dank . Maar Yogi Bear is dan dus uit een andere serie dan de Flintstones?
Wat een leukerd is het!
Helemaal met je eens, erg verwarrend voor een hond om overal maar weer een nieuwe naam te krijgen. Het is een opvanger, als hij blijft is het een ander verhaal.
Net als mijn voorgangers , waarom zou je die naam veranderen.? Het is een opvanger en zou het lekker zo laten , jouw hond niet en jouw bemoeienis niet. Lekker aan de nieuwe eigenaar overlaten .
Bas heette Sissi. Pas toen duidelijk was dat ik haar ging nemen heb ik haar opvangers gevraagd haar alvast Bas te gaan noemen. Als zij haar eerst van Sissi omgedoopt hadden naar Yogi oid had ik haar daarna weer om kunnen dopen naar Bas. Nogal verwarrend. Ik zou dus ook als je hem echt op gaat vangen de naam over laten aan zijn baasjes en geen al te grote stempels op de hond drukken kwa opvoeding en training.
Wat een knapperd!
Ik zou het uitkiezen van een nieuwe naam ook aan de nieuwe baasjes overlaten. Ik snap niet zo goed waarom je een hond die tijdelijk bij je is een andere naam zou moeten geven.
Hier staat meer informatie over Yogui: http://zwerfdierinnood.nl/beschikbaar/h ... ct/yogui/?
Hij komt als opvanger bij ons, maar als we een klik met hem hebben..... Wie weet
We hebben 3 katten en een hond en van alle 4 vonden we de naam eigenlijk niet leuk en wilden we veranderen. Geen van allen hebben we uiteindelijk veranderd omdat we dachten "dat komt wel" en voor je het weet ben je gewend aan de oude naam . Daarom wilde ik nu van tevoren Yogui zijn naam veranderen. En dan kies ik gewoon een naam die zo leuk is en zo goed bij hem past dat niemand het nog zou willen veranderen
Sabi85 schreef:Hier staat meer informatie over Yogui: http://zwerfdierinnood.nl/beschikbaar/h ... ct/yogui/?
Hij komt als opvanger bij ons, maar als we een klik met hem hebben..... Wie weet
We hebben 3 katten en een hond en van alle 4 vonden we de naam eigenlijk niet leuk en wilden we veranderen. Geen van allen hebben we uiteindelijk veranderd omdat we dachten "dat komt wel" en voor je het weet ben je gewend aan de oude naam . Daarom wilde ik nu van tevoren Yogui zijn naam veranderen. En dan kies ik gewoon een naam die zo leuk is en zo goed bij hem past dat niemand het nog zou willen veranderen
Mijn vorige opvanger had een beetje ingewikkelde naam die ik niet eens goed uit kon spreken. Haar nieuwe baasjes vonden de naam juist prachtig en hebben het ook zo gelaten. Je kan niet voor een ander een naam uitzoeken. Of je besluit snel of je de hond houdt, dan verander je de naam alsnog.