Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Weten wanneer het alarm van de telefoon gaat.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Hailfall
Zeer actief
Aantal honden: 1

Weten wanneer het alarm van de telefoon gaat.

Ongelezen bericht door Hailfall »

Loki heeft al een lange tijd dat als mijn alarm (of die van mijn vriend) afgaat dat hij ongeveer 5 minuten daarvoor in de armen van die persoon gaat liggen zodat die persoon dan niet op kan staan als het alarm daadwerkelijk afgaat.

Mijn vriend moet deze maand naar school en zijn alarm gaat dan om 5:15, 5:45 en 6:30 af op verschillende dagen (dat ligt er aan wanneer hij precies op school moet zijn dus het is niet echt regelmatig). Gisteren had hij vrij en had zijn alarm voor vandaag dus weer gezet en 5 minuten voor dat zijn alarm afging merkte ik dat Loki uit mijn armen opstond en tegen mijn vriend zijn deken aanduwde om zich daarop te rollen in zijn armen. En ja hoor 5 minuten daarna ging mijn vriend zijn alarm dus.

Hetzelfde heeft hij ook als ik zelf naar werk ga, voorheen was dat 2 dagen en die verschilde nogal (geen echte regelmaat) maar dan moest ik om 6:30 opstaan en zelfs op die dagen wist hij het precies, 5 minuten daarvoor ging hij dan tussen mijn benen liggen met zijn poot over mijn enkel en ik kon nergens meer heen.

Maar ook als ik bijv. mijn alarm eens zet in het weekend om die dag weg te gaan naar vrienden, dan weet hij het ook precies wanneer mijn alarm afgaat en doet hetzelfde.

Nu ligt mijn telefoon wel bij mij op bed, naast mijn kussen maar de telefoon van mijn vriend ligt op het nachtkastje dus iets van vibraties daarvoor lijkt mij sterk?

Ik vraag mij af hoe hij zoiets merkt/weet en dan dus ook echt ongeveer 5 minuten van te voren opstaat en bij die andere persoon gaat liggen. Iemand een idee? Of is dit gewoon toeval? :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Re: Weten wanneer het alarm van de telefoon gaat.

Ongelezen bericht door veertje »

Heb je niet het rustige alarm op 5 minuten voor tijd staan? :tongue: Ik heb die optie op mijn telefoon en dan gaat hij heel zachtjes 5 minuten voor de ingestelde tijd.
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Yara »

Yara weet ook altijd precies wanneer de wekker gaat. Die is ook altijd even daarvoor al onrustig aan het worden. Geen idee hoe dat kan.
Afbeelding
Hailfall
Zeer actief

veertje schreef:Heb je niet het rustige alarm op 5 minuten voor tijd staan? :tongue: Ik heb die optie op mijn telefoon en dan gaat hij heel zachtjes 5 minuten voor de ingestelde tijd.
Nee wij hebben geen rustig alarm optie op onze telefoon haha of Loki moet het rustige alarm zijn in dit geval :Q:
Afbeelding
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Hailfall schreef:(...)zodat die persoon dan niet op kan staan als het alarm daadwerkelijk afgaat.
Als je nou een molosser van 80kg op bed had liggen... :LOL:
Laatst gewijzigd door Lemuria op 04 feb 2016 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Hailfall
Zeer actief

Natuurlijk kunnen wij nog wel opstaan :Q: Maar Loki kan zich erg zwaar maken en als hij dan op je arm ligt dan knelt je arm beetje af (gebeurd bij mij heel snel) en dan is 12kg toch wel wat zwaar :LOL:
Afbeelding
Afbeelding
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Paisley »

Ik heb het zelf ook. Ik wordt altijd vlak voor mijn wekker wakker. Magisch vind ik dat
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Dat heb ik ook. En als het alarm altijd rond dezelfde tijd afgaat, weten de honden dat precies.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”