Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoesten
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Hoesten
Ik weet niet of honden ook de griep kunnen hebben. Beterschap voor Jip.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Waar woon je? Las op een ander forum dat een hond dus hartworm had met hoesten als symptoom en nooit in t buitenland geweest...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Neeltje
Bij griep heb je hoge koorts en ben je dood en doodzoek. Gewoon hoesten is geen griep, kennelhoest is verkoudheid en dat kan in lichte en ernstige vorm voorkomen. Als ze een beetje hoest, gewoon in de gaten houden of het erger wordt.
-
JBK
Hier een hoestende Mops, nooit gevaccineerd tegen kennelhoest. Hij kucht wat, maar maakt verder totaal geen zieke indruk. Dus hij krijgt wat hoestsiroop en een ontstekingsremmer omdat het wat lang duurde.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Das geen risico gebied in principe... denk dan ook aan kennelkuchHeavy schreef:Drenthemalinois schreef:Waar woon je? Las op een ander forum dat een hond dus hartworm had met hoesten als symptoom en nooit in t buitenland geweest...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Feather__
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Wat is wel een risico gebied dan malinois?
Sorry, zelf geen ervaring met hoesten. Alleen hijgen bij mijn kat en dat was een hartprobleem. Maar dus geen hoesten.
Sorry, zelf geen ervaring met hoesten. Alleen hijgen bij mijn kat en dat was een hartprobleem. Maar dus geen hoesten.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Den Haag e.o. en de VeluweFeather__ schreef:Wat is wel een risico gebied dan malinois?
Echt risicogebied kun je t niet echt noemen maar diegenen waar t voorkwam kwamen t meest uit deze gebieden