"The dogs will never know what they are! Sight hound or guard dog? Those conflicting traits will lead to problems."
Arme honden met persoonlijkheidsproblemen.

Moderator: moderatorteam
Ze lijken volgens mij een niet zware bouw te hebben.wolvster schreef:T heeft wel wat. Zouden die lange poten in combinatie met het gewicht geen problemen opleveren?
ik zou gokken een maand of 7-8, maar waarom weet ik nietgrover schreef:Ik vind ze vrij raar om te zienwat mij ook opviel was de homogeniteit idd. Heb ff gemist, hoe oud zijn ze hier ?
Ik denk dat dat losse puur en alleen komt omdat het nog pups zijn. Als de spieraanzet die van de mastiff en daarbij die van de greyhound is trekken ze waarschijnlijk prachtig strak. Ik verwacht dat het een soort boarhounds worden.Paisley schreef:Ik vind t inkruisen altijd een goed idee, maar wordt van t filmpje niet warm of koud. Ik vind het maar onsmakelijk om die zware lijven te zien rondklossen, maar ik heb sowieso helemaal niets met zwaar gebouwde honden
Cleva schreef:Ik heb wel wat zorgen over de gewrichtjes maar als dat goed gaat lijkt het me prachtig.
Ze zijn pas 7,5 mnd dus heel normaal dat zulke grote honden een los gangwerk hebben.M@scha schreef:Cleva schreef:Ik heb wel wat zorgen over de gewrichtjes maar als dat goed gaat lijkt het me prachtig.
dat. het is iets minder dan bij de echt logge honden maar ook hier lijkt alles nog steeds met elastiekjes aan elkaar te zitten en te zwabberen