Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Promotiefilmpje vanuit Zweden voor de Hollander
Moderator: moderatorteam
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Promotiefilmpje vanuit Zweden voor de Hollander
Stom dat we dit nog niet hebben in Nederland maar ik wilde jullie dit filmpje niet onthouden.
http://fast.wistia.net/embed/iframe/h0dmikzy77
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Re: Promotiefilmpje vanuit Zweden voor de Hollander
Super!
Als ik toch zo veel ruimte om me heen zou hebben zou ik er zo eentje bij nemen
(al ken ik het ras verder niet echt persoonlijk, je komt ze niet zo snel tegen 'in het wild')
Zweden zijn over het algemeen ook echt wel hondenliefhebbers
Als ik toch zo veel ruimte om me heen zou hebben zou ik er zo eentje bij nemen
(al ken ik het ras verder niet echt persoonlijk, je komt ze niet zo snel tegen 'in het wild')
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Leuk filmpje, mooie honden komen er in voor zeg 
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik heb niet vaak dat ik een filmpje over 1 ras (en dan niet "mijn" ras) helemaal afkijk maar deze was echt heel mooi.
En de HH staat nu ook weer wat hoger op mijn "wat als ik ooit wat anders wil dan een border collie" lijstje. Zeker de langhaar variant vind ik echt schitterende honden
En de HH staat nu ook weer wat hoger op mijn "wat als ik ooit wat anders wil dan een border collie" lijstje. Zeker de langhaar variant vind ik echt schitterende honden
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
-
Laura84
- Zeer actief
- Contacteer:
Ben ik met je eens, ik kreeg er een beetje "droomvlucht" gevoel bijHeavy schreef:Ik heb zitten kwijlenik vind alleen de muziek iets te zoet
Wie weet, ooitApple schreef:Super!![]()
Als ik toch zo veel ruimte om me heen zou hebben zou ik er zo eentje bij nemen![]()
Geen idee waar je woont maar misschien een keertje een wandelafspraak plannen, dan zie je ze eens live.
Absoluut, was ook helemaal in mijn nopjes toen het filmpje online kwam.Hippo schreef:Leuk filmpje, mooie honden komen er in voor zeg
Dat zou grappig zijn, er zijn best wel wat mensen die van een HH overstappen naar een BC doordat die toch makkelijker werken voor de eigenaar als dat een HH dat doet.Eilfy schreef:Ik heb niet vaak dat ik een filmpje over 1 ras (en dan niet "mijn" ras) helemaal afkijk maar deze was echt heel mooi.
Misschien doe jij ooit de omgekeerde wereld

- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Zo makkelijk werkt een BC ook niet voor je hoor, ruim voldoende exemplaren die zo hyper zijn dat ze de eerste 99x dat je ze iets uit wil leggen je niet eens horen. Vind ik niet erg (ik train om die reden wel heel veel op rust) maar is voor veel mensen ook lastig.Laura84 schreef:Dat zou grappig zijn, er zijn best wel wat mensen die van een HH overstappen naar een BC doordat die toch makkelijker werken voor de eigenaar als dat een HH dat doet.Eilfy schreef:Ik heb niet vaak dat ik een filmpje over 1 ras (en dan niet "mijn" ras) helemaal afkijk maar deze was echt heel mooi.
En wie weet... herders heb ik altijd mooi gevonden. De Duitser vind ik persoonlijk te zwaar gebouwd (en die rug
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
-
Laura84
- Zeer actief
- Contacteer:
Hyper zijn doet een HH eigenlijk niet, maar juist het zelfstandig denken vinden mensen lastig met de HH, ze trekken graag hun eigen plan :pEilfy schreef:Zo makkelijk werkt een BC ook niet voor je hoor, ruim voldoende exemplaren die zo hyper zijn dat ze de eerste 99x dat je ze iets uit wil leggen je niet eens horen. Vind ik niet erg (ik train om die reden wel heel veel op rust) maar is voor veel mensen ook lastig.Laura84 schreef:Dat zou grappig zijn, er zijn best wel wat mensen die van een HH overstappen naar een BC doordat die toch makkelijker werken voor de eigenaar als dat een HH dat doet.Eilfy schreef:Ik heb niet vaak dat ik een filmpje over 1 ras (en dan niet "mijn" ras) helemaal afkijk maar deze was echt heel mooi.
Ben het helemaal met je eensEilfy schreef:
En wie weet... herders heb ik altijd mooi gevonden. De Duitser vind ik persoonlijk te zwaar gebouwd (en die rug), de Belgen te vierkant. De Hollander vind ik wat dat betreft qua bouw wel erg mooi. Maar dan moet wel de liefde voor de BC slijten of ik moet heel veel extra tijd krijgen hihi

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Prachtig filmpje
Ik vind het heerlijke honden met een fijn karakter.
Maar ik ken ze van jaren geleden, geen idee of ze nog zo zijn.
Maar ik ken ze van jaren geleden, geen idee of ze nog zo zijn.

-
angelseye2000
- Actief
Mooie beelden.Laura84 schreef:Stom dat we dit nog niet hebben in Nederland maar ik wilde jullie dit filmpje niet onthouden.
Er zijn 2 soorten voer: goed voer en slecht voer.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Kun je een voorbeeld geven waar zich dat in uit? Denk je dan aan 'niet direct hier komen maar eerst even ergens snuffelen' of met behendigheid een keer leuk de tunnel pakken omdat dat zo leuk is?Laura84 schreef: Hyper zijn doet een HH eigenlijk niet, maar juist het zelfstandig denken vinden mensen lastig met de HH, ze trekken graag hun eigen plan :p
Want dat vind ik juist wel leuk, een beetje humor en niet te slaafs, maar niet erg ongehoorzaam (dat ik dat ooit nog eens zou zeggen).
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
De showlangharen en Mechels zijn inderdaad vaak erg vierkant, en neigend naar het korter in rug dan hoog zijn.Eilfy schreef:... de Belgen te vierkant.
Maar dit geldt zeker niet voor alle Belgen, de grote meerderheid van de Laekense zijn wat langer dan hoog, en eigenlijk alle meer werkgefokte Belgen idem dito.