Moderator: moderatorteam

Lothian schreef:Wij hebben weer een boom met de antieke zilveren ballen van mijn oma en een paar zwarte vogeltjes.

Ik maakte me ook wel zorgen over Toto. Dit wordt zijn eerste Kerst en als iets neigt naar speelgoed of eten pikt hij het en wordt het opgevroten of gesloopt. Plus dat hij buiten ook dingen uit bomen en struiken hapt.kloesje schreef:Hier dit jaar geen boom, de rest van de versiering doe ik wellicht nog.
Met een slopende puber in huis, lijkt me een boom niet zo'n goed planen om hem nu in de bench te doen komende weken, omdat ik een boom wil, gaat me ook wat ver

Ik doe met jullie meesbientje schreef:lijkt wel op wat ik heb staan haha!sjm schreef:Niks.

Kan je dat elk jaar wel weer terug vinden op je zolder ?Mary schreef:Ik vind het groot genoeg.![]()
Neeeee, ik ben uren opzoek naar dat kreng.teckeltoos schreef:Kan je dat elk jaar wel weer terug vinden op je zolder ?Mary schreef:Ik vind het groot genoeg.![]()

Deze spant voor mij de kroon, ik vind 'm briljant!Mary schreef:

Er zit dan ook veel liefde inMarjoleine schreef:Mijn vrouw is daar toch de hele zaterdag mee bezig geweest