loop je lekker te wandelen met m'n springveer
Jammer van de Kebo halsband ( ik heb 'n hele set van deze lijnen) maar gelukkig is Nisvan heelhuids thuis
Moderator: moderatorteam
Nee, hij is absoluut niet agressief, wil alleen maar spelen, dus geluk voor mij dat hij deze hond zag en ernaar toe liep.Sanne!! schreef:Is hij agressief of is het een wegloper?
Als het bij Nala zou gebeuren zou ik ze ophalen en naar huis lopen en denken jeujj tijd voor een nieuwe halsband hihihi
Maar begrijp dat er bij jou meer mee speelt.
Ooit nog een tuig gevonden toevallig waaruit hij niet kon ontsnappen? Hier ook een Houdini, echt uit alles ontsnapt ze (Izzy). En helaas een wegloper door angst (vooral nu weer met dat vuurwerk).Apple schreef:Wat jammer dat het zulke weglopers zijn!
Voor Ben hebben we daarom ook altijd maar een slipketting gehad, omdat hij zich uit elke halsband/tuig kan wurmen en dan ook de benen neemt. Ben blij dat ik dat met Apple niet heb.

Hij heeft vroeger wel wat tuigen gehad maar die waren ook niet 100% Benproof.Demi schreef:Ooit nog een tuig gevonden toevallig waaruit hij niet kon ontsnappen? Hier ook een Houdini, echt uit alles ontsnapt ze (Izzy). En helaas een wegloper door angst (vooral nu weer met dat vuurwerk).Apple schreef:Wat jammer dat het zulke weglopers zijn!
Voor Ben hebben we daarom ook altijd maar een slipketting gehad, omdat hij zich uit elke halsband/tuig kan wurmen en dan ook de benen neemt. Ben blij dat ik dat met Apple niet heb.
Met een vetbult op die plek is een tuig niet fijn inderdaad. Ik heb ondertussen bijna alle soorten wel geprobeerd, maar hoe ze het doet ik weet het niet, maar ze wurmt zich er in 1 keer uitApple schreef:Hij heeft vroeger wel wat tuigen gehad maar die waren ook niet 100% Benproof.Demi schreef:Ooit nog een tuig gevonden toevallig waaruit hij niet kon ontsnappen? Hier ook een Houdini, echt uit alles ontsnapt ze (Izzy). En helaas een wegloper door angst (vooral nu weer met dat vuurwerk).Apple schreef:Wat jammer dat het zulke weglopers zijn!
Voor Ben hebben we daarom ook altijd maar een slipketting gehad, omdat hij zich uit elke halsband/tuig kan wurmen en dan ook de benen neemt. Ben blij dat ik dat met Apple niet heb.hij gaat namelijk 'tollen' als hij boos is. Tegenwoordig doet hij dat nog zelden. (niet gek, hij is 12
)
Alleen nu heeft hij al een jaar of 4 een grote vetbult op zijn schouder, waardoor een tuig eigenlijk ook geen optie meer is.
Met een vetbult op die plek is een tuig niet fijn inderdaad. Ik heb ondertussen bijna alle soorten wel geprobeerd, maar hoe ze het doet ik weet het niet, maar ze wurmt zich er in 1 keer uitApple schreef:Hij heeft vroeger wel wat tuigen gehad maar die waren ook niet 100% Benproof.Demi schreef:Ooit nog een tuig gevonden toevallig waaruit hij niet kon ontsnappen? Hier ook een Houdini, echt uit alles ontsnapt ze (Izzy). En helaas een wegloper door angst (vooral nu weer met dat vuurwerk).Apple schreef:Wat jammer dat het zulke weglopers zijn!
Voor Ben hebben we daarom ook altijd maar een slipketting gehad, omdat hij zich uit elke halsband/tuig kan wurmen en dan ook de benen neemt. Ben blij dat ik dat met Apple niet heb.hij gaat namelijk 'tollen' als hij boos is. Tegenwoordig doet hij dat nog zelden. (niet gek, hij is 12
)
Alleen nu heeft hij al een jaar of 4 een grote vetbult op zijn schouder, waardoor een tuig eigenlijk ook geen optie meer is.
lijkt mij niet zo lekker zitten onder de voorpoten als ik dat zo op de foto zie.metav schreef:http://www.harnesslead.com/Demi schreef:Ooit nog een tuig gevonden toevallig waaruit hij niet kon ontsnappen? Hier ook een Houdini, echt uit alles ontsnapt ze (Izzy). En helaas een wegloper door angst (vooral nu weer met dat vuurwerk).Apple schreef:Wat jammer dat het zulke weglopers zijn!
Deze schijnen heel goed te zijn kosten bij de boerenbond 35 euro maar zijn bij meer sites te koop
toevallig heeft 1 van onze vrijwilligers hem getest die een Houdini heeft
o bij diervoedingnatuurlijk.nl is die nu in de aanbieding voor 25 maar ze hebben er nog maar een paar