Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dwergpinschers van 't Veenerfje

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Tanja05
nieuw lid

Dwergpinschers van 't Veenerfje

Ongelezen bericht door Tanja05 »

Ik hoop dat het hier goed staat, maar mocht dat niet het geval zijn dan hoop ik dat iemand het naar de juiste plaats verschuift. :wink:

Mijn tante heeft vroeger onder de kennelnaam 'van 't Veenerfje' gefokt en geshowd met Dwergpinschers. Haar hondjes waren haar passie! Bekende namen zijn Kelsey, Harley en Zama. Mijn tante is begin september helaas overleden. Door haar overlijden heb ik allerlei spullen gekregen van de tijd dat ze druk was met de Dwergpinschers.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar mensen die nog een Dwergpinscher hebben die bij haar kennel geboren zijn. Ik zou heel graag willen weten hoe het met de hondjes gaat en of er nog mensen zijn die met haar hondjes hebben gefokt. Puur uit nieuwsgierigheid....
Daarnaast ben ik ook erg nieuwsgierig naar hoe het gaat met Vedhauge Harley. Een black en tan Dwergpinscher die zij volgens mij gekocht heeft van een Kennel in Denemarken, maar wegens omstandigheden verkocht heeft aan iemand in Den Haag.

Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij verder kunnen helpen! Elke tip, hoe klein ook, is welkom!
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”