Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Herplaatser gezocht

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Gimmick
Zeer actief
Aantal honden: 3

Herplaatser gezocht

Ongelezen bericht door Gimmick »

Een collega van me wil graag een hond.
Nu wilden ze graag voor een amstaff gaan maar ik heb ze dit met heel mijn hart afgeraden.
ze begrepen mijn argumenten en heb ze aangeraden voor een leuke middelmatige actieve herplaatser te gaan.

Waar zijn ze naar opzoek.
Een middelgrote hond die weinig jachtpassie heeft en redelijk baas gericht.
Een hond die met kleine kinderen kan
Eentje die niet als een idioot het hele jaar door verhaart.
een middelmatig energie niveau.

buitenlanders zijn welkom. Eigenlijk zitten ze niet specifiek te kijken naar een ras maar naar een individuele hond die zou passen.

Dus kom maar op met die leuke herplaatsers :D
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Re: Herplaatser gezocht

Ongelezen bericht door Valerie »

Pipo

Afbeelding

Pipo is een 3,5 jarig reutje (geb 1-1-2012) en is 36 cm hoog. Hij heeft best lang in het asiel gezeten maar doet het enorm goed. Hij geniet echt van het leven in huis. Het is een vrolijk, heel aanhankelijk mensenvriendje en lief hondje die goed in de roedel van het opvanggezin ligt en de katten negeert. Pipo loopt al netjes mee aan de lijn al moet er nog wel wat met hem geoefend worden wanneer hij andere honden tegenkomt want dat vindt hij nog een beetje spannend.En hij kan ook al even alleen thuis blijven want opvanggezin is daarmee aan het oefenen.Pipo vindt het heerlijk om op schoot te kruipen en te knuffelen. Ook met de kleinkinderen doet hij het goed en daarom zou hij met wat oudere kinderen geplaatst kunnen worden. Ook is hij al zindelijk Pipo zoekt dus een eigen thuis........wie weet bij u.......?

Afbeelding

Pumiki

Pumuki is een mini mix herder een reutje van 2 jaar oud geboren rond 31-08-13 hij is 27 cm hoog. Pumuki is een lief aanhankelijk bescheiden hondje, hij zat dan ook bij de pups op de kennel. Wie geeft Pumuki een kans?

http://www.animalinneed.com/honden-in-nederland

Afbeelding

Alekos is een mooie Engelse Pointer. Het is een sociale en ongecompliceerde hond. Hij is mensgericht en is altijd klaar om gaan te wandelen. Na de wandeling trekt hij zich in alle rust terug op zijn zetel om daar een lekker dut te doen. Met andere honden gaat hij goed om. Wil je hem eens graag komen bezoeken? Dat kan, Alekos zit op dit moment in een opvanggezin. Neem voor meer informatie contact met ons op.
Alekos kan met andere honden. Alekos kan een tijdje alleen in huis blijven. Alekos is gewend aan wonen in huis.

Afbeelding

Dit is Sally. Ze heeft een ontzettend lieve uitstraling. Samen met haar 4 pups is ze gevonden in de straten van Kefalonia. Samen zijn ze opgevangen en nu wacht ze op een veilige thuisbasis. Inmiddels is Sally in opvang in Nederland en ontpopt zich als een lieve speelvogel die heel goed met de roedel overweg kan. Zij houdt van ravotten en wordt graag aangehaald, is zindelijk en kan even alleen blijven zonder bench zonder te slopen. Een ideale gezinshond achter de katten jaagt zij aan dus zoeken wij een sportief gezin zonder katten voor haar.

http://www.gaiadogs.org/onze-honden/honden-ter-adoptie

Afbeelding

Negrita is een Cocker Spaniel van 10 jaar. Dit meisje heeft in Spanje zware verwaarlozing gekend maar is toch zo knuffelig gebleven. Negrita is sociaal met andere honden. Ze kwispelt de hele dag vrolijk en wordt helemaal blij als ze mag wandelen. We zoeken dan ook baasjes die elke dag nog gewoon een lange wandeling met haar willen maken en die de quality time met haar waarderen en als een kadootje zien.
Door de verwaarlozing hoort ze niet meer denderend en ook haar zicht is denk ik wat minder maar ze doet toch alles met haar neus en lijdt er niet onder. Ze laat zich goed kammen maar haar vacht is door de sterilisatie wel een aandachtspunt. Negrita is lief en gezellig maar wel een hond die je liefst de hele dag volgt en niet graag alleen blijft.
Negrita is bij mij in opvang te bezoeken. Ze wordt bemiddeld voor een oudjes tarief van euro 125 maar dat wil niet zeggen dat ze niet nog 5 jaar mee kan want het is een leuk actief cockertje met zin in het leven. Negrita is gesteriliseerd, geënt, gechipt, ontwormd en getest op Middelandse Zeeziektes. Bemiddeling stichting Esperanza.
Zou u deze schat een gouden pensioentje willen bieden? Graag een mailtje naar haar opvangvrouwtje Maureen via opvanghonden@live.nl met wat informatie zoals de gezinssamenstelling/ hoe u woont, wandelt en vooral belangrijk hoe vaak en hoe lang Negrita bij u alleen zou moeten zijn.

Afbeelding

Kanga is een gesteriliseerd teefje 33 cm en 3 jaar oud. Ze loopt prima aan de lijn en is zindelijk. Ze kan even alleen thuis zijn. Kanga is vriendelijk en lief en gewoon dankbaar voor een zacht mandje en een knuffel. Een (omheinde) tuin zal ze waarderen maar ze kan denk ik ook goed op een appartement.
Kanga is de mama van het Winnie the Pooh nest. Haar pupjes zijn geplaatst maar helaas wordt er over mama Kanga heen gekeken terwijl ze lief en makkelijk is.
Adoptie bijdrage euro 275

http://www.baasjegezocht.blogspot.nl/
Sabi85
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sabi85 »

Laatst gewijzigd door Sabi85 op 01 nov 2015 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Melba is een hondje wat al langere tijd ter adoptie staat waar ik echt een zwak voor heb
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 9&t=303359
Afbeelding
Valerie
Zeer actief

Paisley schreef:Melba is een hondje wat al langere tijd ter adoptie staat waar ik echt een zwak voor heb
Melba wordt niet bij kleine kinderen geplaatst :wink: de rest klopt zeker. Ze luistert beter dan Kiyoshi :LOL:
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)

Ongelezen bericht door Habibi »

Kwam er gister 1 op Facebook tegen die qua omschrijving geschikt zou zijn.

Alleen qua uiterlijk misschien niet.
Ik zoek even de gegevens op.
Afbeelding
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Valerie schreef:
Paisley schreef:Melba is een hondje wat al langere tijd ter adoptie staat waar ik echt een zwak voor heb
Melba wordt niet bij kleine kinderen geplaatst :wink: de rest klopt zeker. Ze luistert beter dan Kiyoshi :LOL:
ok jammer in de beschrijving zie ik alleen dat ze lief is voor kinderen. Maar is het te druk voor haar?
Afbeelding
Valerie
Zeer actief

Paisley schreef:
Valerie schreef:
ok jammer in de beschrijving zie ik alleen dat ze lief is voor kinderen. Maar is het te druk voor haar?
Ja en er zijn wat punten waaraan gewerkt moet worden zoals het aanblaffen van bezoek. Dat is niet zo handig met echt kleine kinderen.
Habibi
Zeer actief
Perseus (Percy)

Afbeelding
Afbeelding
Habibi
Zeer actief
Perseus (Percy)

Afbeelding

(2afbeeldingen in 1 bericht lukt mij niet met mijn mobiel)
Afbeelding
Habibi
Zeer actief
Perseus (Percy)

Excuus, ik zie nu dat ze aangeven bij 12 jr en ouder. Ik weet niet waarom.
Afbeelding
Gimmick
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gimmick »

Collega heeft wel echt kleine kinderen (4 jaar en bijna 1 jaar)
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Marloes1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herplaatsers

Ongelezen bericht door Marloes1 »

Pumiki heeft een hele lieve uitstraling. :I: En Sally is ook een leukerd. :lol1:

Ik moet hier niet meer kijken.
Valerie
Zeer actief

Gimmick schreef:Collega heeft wel echt kleine kinderen (4 jaar en bijna 1 jaar)
Daarom zou ik gaan voor een hond in een opvanggezin :wink:
Zij heeft ook weer leuke honden gekregen http://www.nomadenhof.net/category/honden/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog meer
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Misschien vinden ze hier wat tussen Straydogs Rescue

Duster bijvoorbeeld?

Afbeelding
Achi
Actief

Ongelezen bericht door Achi »

Jenny?
Zag een paar keer filmpjes van haar voorbij komen op fb, lijkt me een heerlijk gezinshondje.
Is al in Nederland een opvanggezin (zo te zien met kinderen).
Jenny is een slank en gladharig hondje. Ze is enthousiast en speels en kan het goed vinden met de andere honden bij Louisa. Na het spelen vindt ze het heerlijk om tussen haar speelkameraadjes in een diepe slaap te vallen. Jenny is een makkelijk en sociaal hondje die ook prima met katten overweg kan.
Afbeelding

link
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”