Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oeps, sorry Shib.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Oeps, sorry Shib.

Ongelezen bericht door Shibby »

Arme hond en domme baas :oeps:

Vanmorgen in het park was Shib nogal wat spanning op aan het bouwen vanwege een grote Mechelaar reu die we tegen kwamen. Mechelaar had op een gegeven moment even interesse in een andere hond die ook over het pad liep en Shib kwam richting mij gelopen. Mooi dacht ik, dan pak ik je even vast en parkeer je achter het prikkeldraad en kan de Mechelaar mooi doorlopen naar zijn baasje.

Zit er blijkbaar stroom op het prikkeldraad en komt Shib daar met zijn kop tegenaan :oeps: :oeps: :oeps:
Wat kan die arme hond dan zielig janken zeg :jank:

Fijne was wel dat die Mechelaar schrok en snel naar zijn baas rende en dat Shib daarna helemaal blij was. :engel:

Jullie ook wel eens van die domme acties?
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
*Skye*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Oeps, sorry Shib.

Ongelezen bericht door *Skye* »

Arme Shib, maar gelukkig was de mechelaar wel weg ;)

Buiten dan ik 2x mijn sleutelbos op zijn hoofd heb laten vallen valt het hier nog wel mee. Hij kan nu wel heel netjes wachten met naar binnen gaan na de wandeling :engel:
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Paisley »

Ik heb Mayke een keer gevraagd over een hek te springen, maar er bleek boven het hek nog een draad gespannen. Ook stroomdraad, maar ze kreeg geen schok. Ze bleef er wel naar in hangen en droop via het hek naar beneden zoals je alleen in tekenfilms ziet.

Sneu, dat soort ongelukjes, maar ik denk dat ze best begrijpen dat het zo niet bedoeld is :)
Afbeelding
Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Drazic »

Toen onze Drazic nog een pup was, poepte hij altijd binnen ook al was hij net buiten geweest.
na een half jaar was ik het zo beu, op het moment dat ik hem betrapte wilde ik hem met mijn voet naar buiten vegen.
Ik doe de klink omlaag van de deur en schuif mijn voet tegen zijn bips, maar de buitendeur zat nog op slot :oeps: dus ik schoof Drazic met zijn bol tegen de deur aan.
Hij ging gillend en krijsend naar buiten :jank: ohw wat had ik een spijt van mijn actie.

Maar hij heeft daarna nooit meer binnen gepoept, duidelijk was het dus wel.
Ik zal zoiets dus nooit maar dan ook nooit meer doen.
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Arme Shib :ugh: , zo'n baas zou je toch meteen inruilen :tongue: Terug naar de fokker :LOL:
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Ja hoor, Maylo is niet zo goed in opletten waar hij loopt dus ik moet hem vaak behoeden voor ongelukken. Tot ik een keer haast had en door wilde lopen en toen trok ik hem vooruit en knalde hij met z'n kop tegen een lantaarnpaal op. Gevolg dikke neus en snotneus voor een dag. Hij gaf overigens niet aan pijn te hebben,en een dag later niks meer aan de hand.

En een keer Maylo die net op het verkeerde moment een rare sprong maakte waardoor zijn flexi uit mijn hand schiet zo vol op Izzy haar kop, die schudde zich even uit en keek me aan met een een blik waar je bang van zou moeten worden.

En geregeld dat ik ergens loop en er ligt ineens een hond of kat dus die schop ik ook geregeld of sta op ze. :ugh:

Ze hebben het hier best slecht! :Q:
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Frolic schreef:Ja, ik heb me in het donker een keer afgevraagd waarom de deur toch niet verder dicht wilde. Zat Pippi er met haar kop tussen :jank: :jank:
:LOL: :LOL:

:oeps:

Izzy was nog een beebiehond toen we in het bos liepen. Ergens halverwege wordt dat door schrikdraad gescheiden en daar achter lopen die grote rooie koei'n. Je moet via een hekje met wildrooster naar de andere kant. Enfin, ik loop door het hekje en roep Izzy. Die was tóen al niet zo snugger en begon te rennen. Niet door het hekje...nee, vol met d'r dikke puppy-harses tegen dat klapdraad aan. Ik heb het zelf ook eens per ongeluk aangeraakt en het doet verdomdes zeer.

Het fíjne is... :mann:...vlak voor ze het gaas raakte riep ik "Pas op!". Ik hoef nou maar "Pas op!" te krijsen en ze laat alles vallen waar ze mee bezig is :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”