Als ik een hondje neem wordt het een oudje, zeg ik steeds. Nog laatste mooie tijd geven, genieten van elkaar, niet meer veel echt nodig qua wandelen en uitdaging nodig, lekker ritme hebben en kijken wat nog allemaal kan. Ik heb echt een zwak voor oude honden, ook omdat het past bij mijn eigen leven denk ik.
Dan poedels. Eerst vond ik ze niks door hun bolletjescoupe, maar intussen weet ik beter. Heb een zwak voor ze gekregen na het zelf echt zien van poedels. Dus ik zeg nu ook wel vaker dat als ik voor een ras ga het wel eens een poedel kan worden.
En dan kom ik nu dit hondje tegen op fb, ze zit in de seniorenopvang. 15 jaar, vrouwtje overleden , makkelijk hondje en wenst fijne oude dag. Een poedeltje, wat een lief snoetje, kan waarschijnlijk heel goed met katten. Gewoon perfect, maar de timing totaal niet
Dus ik hoop maar dat er snel super huisje voor haar komt, dan kan ik haar eindelijk uit mijn hoofd zetten
Heb ik dit ook even kunnen ventileren. Iemand van hier misschien plek voor oud besje?