Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oooooh Rani....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Oooooh Rani....

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik krijg af en toe zowat een hartaanval van die hond :schrik:

Rani is behoorlijk afgevallen de laatste tijd en dat doet haar goed. Ze is actiever en kan steeds sneller rennen en soepeler bewegen. Ze is ook nog slim en innovatief.
En ze doet steeds engere dingen :ugh:

Vanmiddag stonden we bij een paadje waar ik Gollum en Mika met geen mogelijkheid op krijg. Er ligt een wildrooster maar ze kunnen langs het hek aan de zijkant over de sloot. Nou echt niet hoor met die twee mutsen. Ik neem die route dan ook nooit.
Daarom moest ik vanmiddag ook zo lachen toen Rani de kolder kreeg en achter een kraai aan wilde gaan die over het paadje vloog. Ze keek een keer en zag zo dat ze langs het hekje kon, hup een sprongetje en ze was over. Ze had de grootste lol met de kraai die haar ook steeds uidaagde door een eindje verderop te gaan zitten en pas op te vliegen als Rani er bijna was. Ik heb haar even laten gaan en riep haar toen ze naar me keek. Dolenthousiast kwam ze aanrennen en ik zag haar zo een aanloop nemen naar het wildrooster :schrik:
Ze redde het echt maar net en zakte ook door haar achterpoten toen ze neerkwam. En ze rende weer vrolijk verder :piew:
Ondertussen was ik al drie keer gestorven geloof ik, wat een mafkees.

Misschien moet ik maar behendigheid met haar gaan doen, dat zal een mooi gezicht zijn :lol1:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Oooooh Rani....

Ongelezen bericht door laeken »

Hahaha herkenbaar. Ik merk vaak dat die Spanjaarden heel handig zijn. Ze zijn denk ik meer getraind op hindernissen. Bas gaat echt onder elk hek door. Behalve thuis. Dus loop ik ergens dan gaat anders zo brave Bas meteen een bouw op, een afgesloten tuin in of bij dieren in de wei. Die denkt, elk hek heeft een doorgang. Ze kan super goed ontsnappen. Als ze wil is ze hier binnen 30 seconden uit de tuin.

En het ergste is, ik kan er niet achteraan.
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Als jullie behendigheid gaan doen kom ik filmen :engel:
Gollum
Zeer actief

laeken schreef:Hahaha herkenbaar. Ik merk vaak dat die Spanjaarden heel handig zijn. Ze zijn denk ik meer getraind op hindernissen. Bas gaat echt onder elk hek door. Behalve thuis. Dus loop ik ergens dan gaat anders zo brave Bas meteen een bouw op, een afgesloten tuin in of bij dieren in de wei. Die denkt, elk hek heeft een doorgang. Ze kan super goed ontsnappen. Als ze wil is ze hier binnen 30 seconden uit de tuin.

En het ergste is, ik kan er niet achteraan.
Ja ze springt ook zo over de bank thuis en ze heeft al geleerd dat ze het tuinhek open kan maken door met haar voorpoten op het hekje te staan en dan achteruit te lopen. Echt slim!
Valerie schreef:Als jullie behendigheid gaan doen kom ik filmen :engel:
hahaha ja dat zal een mooi gezicht zijn :LOL:
Ik denk dat Rani heel blij het terrein over crosst en mij gewoon laat staan :mrgreen:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Haha geweldig, ik zie het helemaal voor me :-) Dat van dat tuinhekje vind ik ook wel bijzonder slim bedacht :ok:
En inderdaad: als jullie behendigheid gaan doen, zijn filmpjes verplicht! :lol1:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

hahaha muts!!

pascal heeft het eens met lola gehad.

rustig plekje even lekker los rennen nadat de hechtigen van haar operatie (mammatumoren) eruit gehaald waren..

lola rent op pascal af en HOP zakt ineens een end weg. mét die kwetsbare huid met 4 poten door het rooster gezakt...

gelukkig is er niks misgegaan en bleef haar huid mooi dicht dus konden we er achteraf om lachen maar je schrikt je kapot!
Afbeelding
Gollum
Zeer actief

DeDiana schreef:Haha geweldig, ik zie het helemaal voor me :-) Dat van dat tuinhekje vind ik ook wel bijzonder slim bedacht :ok:
En inderdaad: als jullie behendigheid gaan doen, zijn filmpjes verplicht! :lol1:
hahaha ja maar toen stond ze dus een keer aan de verkeerde kant van het hek terwijl Gollum en Mika aan de andere kant aan het kijken waren wat Rani aan het doen was. Het hek openduwen om terug te gaan lukte dus niet :LOL:
Ze loopt niet weg, dat is dan wel weer schattig. Ze zaten gewoon erg dom naar elkaar te kijken :mrgreen:
M@scha schreef:hahaha muts!!

pascal heeft het eens met lola gehad.

rustig plekje even lekker los rennen nadat de hechtigen van haar operatie (mammatumoren) eruit gehaald waren..

lola rent op pascal af en HOP zakt ineens een end weg. mét die kwetsbare huid met 4 poten door het rooster gezakt...

gelukkig is er niks misgegaan en bleef haar huid mooi dicht dus konden we er achteraf om lachen maar je schrikt je kapot!
Oh wat eng :schrik:
Ik ben altijd zo bang dat ze hun poten breken.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”