Rani is behoorlijk afgevallen de laatste tijd en dat doet haar goed. Ze is actiever en kan steeds sneller rennen en soepeler bewegen. Ze is ook nog slim en innovatief.
En ze doet steeds engere dingen
Vanmiddag stonden we bij een paadje waar ik Gollum en Mika met geen mogelijkheid op krijg. Er ligt een wildrooster maar ze kunnen langs het hek aan de zijkant over de sloot. Nou echt niet hoor met die twee mutsen. Ik neem die route dan ook nooit.
Daarom moest ik vanmiddag ook zo lachen toen Rani de kolder kreeg en achter een kraai aan wilde gaan die over het paadje vloog. Ze keek een keer en zag zo dat ze langs het hekje kon, hup een sprongetje en ze was over. Ze had de grootste lol met de kraai die haar ook steeds uidaagde door een eindje verderop te gaan zitten en pas op te vliegen als Rani er bijna was. Ik heb haar even laten gaan en riep haar toen ze naar me keek. Dolenthousiast kwam ze aanrennen en ik zag haar zo een aanloop nemen naar het wildrooster
Ze redde het echt maar net en zakte ook door haar achterpoten toen ze neerkwam. En ze rende weer vrolijk verder
Ondertussen was ik al drie keer gestorven geloof ik, wat een mafkees.
Misschien moet ik maar behendigheid met haar gaan doen, dat zal een mooi gezicht zijn