integrity is taking it !!!!!
Op die laatste foto lijkt het wel een ontploft keeshondje.
Moderator: moderatorteam

Hutsje schreef:die teefjes worden helemaal geplet op zo'n ding, met dat volle gewicht op de liezen![]()
Viezerik, hij houdt de reu op z'n plaatsNanna schreef:Ik zou als seksend stel ook niet gelukkig worden van zo'n griezel in een plastic broek die mee zit te wippen...en al helemaal niet als je vastgebonden in een stellage hangt.
En dan dat bekertje koffie, waar slaat dát op?
omdat het zo natuurlijk gaat dat je er een koffie kunt bij drinken.Nanna schreef: En dan dat bekertje koffie, waar slaat dát op?
Dairy Milk, chocolademelk. Heel lekker toevallig.Nanna schreef:Ik zou als seksend stel ook niet gelukkig worden van zo'n griezel in een plastic broek die mee zit te wippen...en al helemaal niet als je vastgebonden in een stellage hangt.
Wie zegt dat hier koffie of melk in dat bekertje zit?Manu schreef:Dairy Milk, chocolademelk. Heel lekker toevallig.Nanna schreef:Ik zou als seksend stel ook niet gelukkig worden van zo'n griezel in een plastic broek die mee zit te wippen...en al helemaal niet als je vastgebonden in een stellage hangt.
Beetje zelfde kop als die honden ook.
Maar Nanna, waar vind je dit toch?
Deze vent heeft een site vol staan met deze verkrachtingen schijnbaar is ie er trots op... dan ben ik toch blij dat ik gewoon lekker op afstand kan wachten zodat t spul t zelf oplost. Ook voor de 1e keer en ja hoor dat gaat prima zonder tussenkomst.Nanna schreef:Ik zou als seksend stel ook niet gelukkig worden van zo'n griezel in een plastic broek die mee zit te wippen...en al helemaal niet als je vastgebonden in een stellage hangt.

Idd. Niet zelf dekken dan niet voortplanten...mosquito1980 schreef:Viezerik, hij houdt de reu op z'n plaatsNanna schreef:Ik zou als seksend stel ook niet gelukkig worden van zo'n griezel in een plastic broek die mee zit te wippen...en al helemaal niet als je vastgebonden in een stellage hangt.
![]()
De arme teef hoeft niet vastgebonden te worden, ze kan zowiezo geen kant op.
Die honden kunnen niet meer natuurlijk wippen en ze kunnen ook niet via de natuurlijke weg werpen.![]()
Voor mij is dit dieren mishandeling![]()

mosquito1980 schreef:In de illegale honde vecht "sport" gebruiken ze ook van die enge bokjes om de teef te verkrachten....op TV en boeken gezien, nooit in het echt gelukkig
Nou nee hoor. Concentratie, ja, maar opwinding niet.mosquito1980 schreef:Die 2 op de foto hebben ook een trieste blik, normaal als 2 honden wippen zit er toch een opgewonden snuit op.