Ja.. De Kippen (zie topic: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1&t=303361 ) hebben mij doen besluiten te stoppen met behendigheid op onze huidige hondenschool. Heel jammer, want leuke (kleine) groep, leuke trainster... Maar goed, die kippen he :')
Nu is het virus wel weer grondig gaan kriebelen dus ben ik op zoek gegaan naar een andere leuke hondenschool. Liefst eentje die op donderdag overdag traint, daar dat mijn roostervrije dag is en eigenlijk de enige dag dat ik de auto heb. En dat blijkt nogal een moeilijke opgave hahaha! Gister ben ik bij twee traingingen wezen kijken, maar vind het toch nogal lastig..
De een was bij een leuk mens, had ook wel het idee dat ik wat van haar kon gaan leren maar ze heeft geen eigen terrein en ook alleen maar 5 sprongen, een tunnel en de palen. Géén raakvlakkentoestellen om te oefenen. De ander was bij een HS, een prachtige locatie, omheind strak veld, maar vrij grote groep (6 man) en de trainster had er voor mijn gevoel net zo goed niet kunnen staan. Het was meer "leuk een parcoursje lopen" maar niet veel leerzaams. Ik heb echt geen grote wedstrijdambities maar ik wil wél leren goed en foutloos rond te komen in ieder geval.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Of weten jullie misschien anders een leuke vereniging in een straal van een half uurtje vanaf Ridderkerk waar fijne training gegeven wordt?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Naar aanleiding van het kip-incident...
Moderator: moderatorteam
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Naar aanleiding van het kip-incident...
Ik heb echt met verbazing het kippenverhaal gelezen. Wat een zottigheid. Ik had het ook wel kunnen vergeten met mijn honden
als er kippen lopen. Dat zijn nogal makkelijke prooien.
Is op woensdagavond in Ridderkerk niks ? Daar bij de dierenambulance.
Donderdagochtend zou ik niks weten. Ik weet wel iemand die ook privéles geeft op een mooi omheind veld. In Nieuwendijk.
http://www.dogtrainers.nl/
als er kippen lopen. Dat zijn nogal makkelijke prooien.
Is op woensdagavond in Ridderkerk niks ? Daar bij de dierenambulance.
Donderdagochtend zou ik niks weten. Ik weet wel iemand die ook privéles geeft op een mooi omheind veld. In Nieuwendijk.
http://www.dogtrainers.nl/