Leo slaat wel met zijn voorpoten op de trap als hij vind dat ik op moet staan en hij kan lachen
{ wat er niet uitziet omdat hij zowat geen tanden heeft} maar echte grappen is hij te dom voor vrees ik.
Moderator: moderatorteam
Oh dat kan Csiva ook heel goed. Die bedenkt ook graag de weg. Rent ze heel hard vooruit om op een punt te wachten en te zeggen, we gaan deze kant op! Als we dat dan doen is ze zooo gelukkig. En als we het niet doen kijkt ze ons aan alsof ze water ziet brandenCleva schreef:
Hein is dol op alternatieve routes. Langs de andere kant ergens van lopen.
Dan rent hij een heel eind om en bij het weerzien vind hij zichzelf vreselijk creatief.
Nee, het is verdorie net een herder!Tara schreef:Vast ook niet het lef om dat recht van voren te doen hè?Maeve schreef:Coda loopt soms achter me aan, heel rustig en beheerst. En dan ineens springt ze op tot boven m'n schouders en tikt met haar voorpoten tegen m'n rug. Om dan weer rustig te zitten en onschuldig te kijken zodra ik me heb omgedraaidAlleen dat zenuwachtige kwispeltje verraad haar dan. Maar prachtig vindt ze dat haha.

Tara schreef:Gelukkig heb ik me afgelopen week niet omgedraaid tijdens het prikkeren.
Dat zou levensgevaarlijk zijn geweest!
Cleva schreef:Gewoon. Om te lachen.Tara schreef:Als wraak dat ze me uitlacht zeker?Cleva schreef:Doe dat filmpje even. Dat ze in slaap valt.
Hein is dol op alternatieve routes. Langs de andere kant ergens van lopen.
Dan rent hij een heel eind om en bij het weerzien vind hij zichzelf vreselijk creatief.
En "stokje vergeten". Dan moet hij zogenaamd zijn stok of bal vergeten en dan rent hij driehonderd meter terug om hem op te halen. Stikirritant want dan moet je bij het oversteken van wegen dondersgoed opletten dat hij het stokje niet aan de overkant heeft liggen.

Paisley schreef:Mayke zit ook vol grapjes. Mijn vriend zat een keer een klokhuis op te eten en wilde het steeltje uit het raam gooien, maar miste en hij belandde tussen de verwarming. Ik maakte er een opmerking over, quasi-verontwaardigd dat hij het steeltje binnen neergooit.
Een uur later, en Mayke legt ineens het steeltje op mijn vriend zn schoot en gaat hem met een blije bek staan aankijkenAlsof ze zei: Kijk nu kun je hem alsnog in de prullenbak gooien.
Kiwi is nooit lollig naar mensen, maar ik kan wel lachen om hoe ze met andere honden omspringt. Ze is heel wendbaar en snel en dat weet ze. Soms zit ze een andere hond zo op de kop, dat ze uit eindelijk die hond achter zich aankrijgt en mag rennen "voor dr leven". Op zo'n moment kiest ze dan een hele lastige route, onder een bankje door, om een boom heen en dan onder een hekje door ofzoZe weet precies hoe ze ze moet afschudden en lokt het najagen dan keer op keer uit om vervolgens haar 'parcours' te lopen.
Sommige honden zijn dat na een paar keer behoorlijk zat en dan mag ze echt zorgen dat ze wel héél goed is in haar vluchtroute, want ze heeft m dan nodig ook
Frank doet het omgekeerde, die gaat dan opzettelijk een eindje een verkeerde weg in omdat hij op die manier hard kan terug racen als hij ziet dat wij rechtdoor gaanMachie schreef:Oh dat kan Csiva ook heel goed. Die bedenkt ook graag de weg. Rent ze heel hard vooruit om op een punt te wachten en te zeggen, we gaan deze kant op! Als we dat dan doen is ze zooo gelukkig. En als we het niet doen kijkt ze ons aan alsof ze water ziet branden
Datvinden ze hier ook grappig ja! Zijn ook wat vaste plekken waar ze dat altijd doen.-Saskia- schreef:Frank doet het omgekeerde, die gaat dan opzettelijk een eindje een verkeerde weg in omdat hij op die manier hard kan terug racen als hij ziet dat wij rechtdoor gaanMachie schreef:Oh dat kan Csiva ook heel goed. Die bedenkt ook graag de weg. Rent ze heel hard vooruit om op een punt te wachten en te zeggen, we gaan deze kant op! Als we dat dan doen is ze zooo gelukkig. En als we het niet doen kijkt ze ons aan alsof ze water ziet branden