Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat nu weer... Kai mank

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Ri@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Aantal honden: 1

Wat nu weer... Kai mank

Ongelezen bericht door Ri@nne »

Sinds vanmiddag logeert Pixie bij ons.
Groot feest natuurlijk, eindelijk is er iemand om mee te spelen! ( Nee, ik ren niet de hele dag op en neer door de tuin met Kai, flauw he. )
Mijn "moeilijk opvoedbare jongetje" is .. hoe zeg ik dat netjes.. niet de subtielste van het stel. Hij walst overal over-tussen-op en onderdoor.
Het gaat al een hele tijd goed, maar het kon niet uit blijven, meneer kwam opeens hartstikke kreupel naar buiten.
Hij was er ook echt even sneu van.

Ik mag overal aanzitten, hij geeft niks aan, al lijkt zijn linker schouder iets gevoeliger.
Hij loopt rustig 20 stappen normaal, dan is het of er iets "knakt" en dan loopt hij stokkreupel. 10 stappen... en dan is het weer "beter".
Niet goed, maar beter. Het lijkt een beetje of zijn schouder uit de kom floept, en hij het zelf weer herstelt of zo.
Hij speelt en springt en hupst en stuitert even zo vrolijk door overigens. ( nee, mag niet. Maar als ik hem zijn gang laat gaan gaat hij gewoon lekker door. )

Komen deze klachten iemand misschien bekend voor?

Ik kijk het morgen even aan, en dan ga ik maandag toch maar even naar de DA denk ik..

Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Wat nu weer... Kai mank

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Zit het niet in de elleboog?
Ri@nne
Zeer actief

Hij geeft helemaal niks aan als ik voel, helemaal niks.
Hij is alleen pislink omdat hij niet mag spelen met zuslief en omdat we niet gaan wandelen.
Heb de DA inmiddels gesproken, hij krijgt pijnstilling en we kijken even hoe het gaat, spoedarts is op de hoogte als ik het niet vertrouw, anders gaan we di naar de dokter. :)
Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik zou het gewoon even aankijken, zeker als het vanuit voorkant komt zou ik me niet zo snel zorgen maken.
Wandelingen gewoon even aangelijnd voor nu.
Ri@nne
Zeer actief

Kai loopt altijd aangelijnd ( meestal met 10 mrt sleeplijn, maar nu gewoon even aan de normale )
Vanmiddag wilde hij niet mee wandelen, maar in zn mandje blijven liggen.
Vanavond wilde hij weer mee. We hebben een klein stukje gelopen en toen hij thuis kwam sprong hij zuslief in d'r nek.
Dat doen we dus maar even niet, maar het lijkt wel wat beter te gaan gelukkig! :)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”