Miepmiept schreef:Ben ook wel benieuwd.
Tijdje terug kwam ik ook zo'n mega Beagle tegen. Ik dacht dat ze zeiden 20 kg maar iets te zwaar dus zeg ook 18kg ideaal gewicht, de mijne was er echt een mini naast.

Ja, ik heb geen andere foto naast een beagle

Dit is een heel oude foto van naast een labrador, daaraan kun je wel een beetje zien hoe groot hij is:
Gollum schreef:Ik ben benieuwd!
Misschien zit ik wel helemaal fout maar als er iets anders dan Beagle in zit dan misschien een heel klein scheutje Stafford.
Dat zou mij dus ook helemaal niets verbazen, zowel qua gedrag als uiterlijk niet.
Izzie_Anneke schreef:Ik ben ook benieuwd. Voor Izzie wil ik het ook. Wie weet helpt het haar karakter verder te verklaren.
Daar ben ik ook benieuwd naar, of ik dan wat trekjes kan verklaren.
Kirra schreef:Ik heb het idee dat zijn snuit wat korter lijkt dan de meeste Beagles?
Dat kan natuurlijk ook een a-typisch iets zijn van een raszuivere Beagle...
Leuk dat je een DNA-test hebt gedaan. Hij lijkt een echte beagle, maar wie weet wat er nog meer in zit.
Die neus is lang genoeg om overal in te steken, vooral in andermans zaken

Wel iets typisch beagles

Volgens mij niet zo zeer korter. Hij heeft wel kortere oren dan de meeste beagles volgens mij.
GrethavW schreef:Als ik hem zie ga ik voor 100% beagle. Zijn karakter ken ik natuurlijk niet.
Hij wil heeeeel graag samenwerken, veel meer dan de gemiddelde beagle. Niet zo eigenwijs, altijd in voor actie, vindt andere honden en mensen Stom, jaagt niet en hij loopt betrouwbaar los