Kijk nu wat leuk!
Weet iemand of ik qua kwaliteit dit nog dusdanig kan opkrikken dat ik er iets voor aan de muur van kan maken?

Het meisje links is mijn oma als tiener

Moderator: moderatorteam

Wolfsblut schreef:Je hebt een unieke verzameling foto's uit de jaren 30, 40 en 50. Het was toen echt niet zo vanzelfsprekend dat iedereen zomaar een fototoestel had.
Ik vind ze prachtig en wat mij betreft plaats je ze allemaal.
Ik heb geen idee. Zal ik je een keer een origineel mailen of jij dit kunt zien?Elly* schreef:Als de foto's met een hoge resolutie gescand zijn, is er vast nog meer uit te halen.
Maar wat een leuke foto's. Ik zie inderdaad nog de gelijkenis met nu van je oma.
Stuur mij maar een origineel. dan kijk ik er naar.Carmen schreef:Ik heb geen idee. Zal ik je een keer een origineel mailen of jij dit kunt zien?Elly* schreef:Als de foto's met een hoge resolutie gescand zijn, is er vast nog meer uit te halen.
Maar wat een leuke foto's. Ik zie inderdaad nog de gelijkenis met nu van je oma.

Elly* schreef:en als toegift deze:
Ik denk dat je wel kunt raden wie dit zijn.
moeten we maar eens kijken hoe we dat regelenCarmen schreef:Wat leuk Elly, dit wist ik niet! Ramon lijkt echt op papa, hij draagt nu zelfs zijn haar zo haha
Zowel wij als mijn moeder hebben een scanner. Zal ik het een keer scannen voor iedereen? Dat is beter dan foto van foto