Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lezing 'Uitvallen aan de riem' (met BAT-info) 30 aug, 2015

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Jakko
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Aantal honden: 1
Contacteer:

Lezing 'Uitvallen aan de riem' (met BAT-info) 30 aug, 2015

Ongelezen bericht door Jakko »

Afbeelding
Heb je een hond die blaft en uitvalt aan de lijn naar andere honden of bijv. onbekende mensen? Dan is deze lezing een goede start om het gedrag te begrijpen en er mee aan de slag te gaan.
Vaak is angst of onzekerheid de onderliggende oorzaak van agressief gedrag en heeft je hond geleerd dat blaffen, grommen of bijten nodig is om de situatie onder controle te houden.

Zondag 30 augustus om 13.30 uur te Nieuw Vennep
Meer info: http://service4dogs.nl/bat/bat-lezing/

Groetjes, Yvonne
abmiS
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Lezing 'Uitvallen aan de riem' (met BAT-info) 30 aug, 20

Ongelezen bericht door abmiS »

Worden die BAT- lezingen en trainingen door het hele land gegeven ?
Ik heb me namelijk onlangs aangemeld voor een zelfde soort lezing maar ben als reserve op de lijst gekomen om dat het al vol zat.

Maar ik ga er vanuit dat dit dan een andere lezing betreft ?
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
Jakko
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jakko »

abmiS schreef:Worden die BAT- lezingen en trainingen door het hele land gegeven ?
Ik heb me namelijk onlangs aangemeld voor een zelfde soort lezing maar ben als reserve op de lijst gekomen om dat het al vol zat.

Dat kan. Drie mensen mogen de officiële BAT-lezing geven. De overige gecertificeerde BAT-instructeurs (zoals ik) geven een lezing waarin BAT ook aan de orde komt, maar volgens de regels is dit niet de officiële BAT-lezing :-). Dit is met name omdat de lezing van Service4Dogs vooral bedoeld is voor eigenaren met een hond die uitvalt en niet voor instructeurs van een hondenschool o.i.d. De theorie is ongeveer het zelfde en de nadruk ligt wat meer op wat je er tijdens de dagelijkse uitlaatronde ermee kan doen (buiten een BAT-sessie om).
abmiS
Zeer actief

Jakko schreef:
abmiS schreef:Worden die BAT- lezingen en trainingen door het hele land gegeven ?

Dat kan. Drie mensen mogen de officiële BAT-lezing geven. De overige gecertificeerde BAT-instructeurs (zoals ik) geven een lezing waarin BAT ook aan de orde komt, maar volgens de regels is dit niet de officiële BAT-lezing :-). Dit is met name omdat de lezing van Service4Dogs vooral bedoeld is voor eigenaren met een hond die uitvalt en niet voor instructeurs van een hondenschool o.i.d. De theorie is ongeveer het zelfde en de nadruk ligt wat meer op wat je er tijdens de dagelijkse uitlaatronde ermee kan doen (buiten een BAT-sessie om).

Ah !
dat zal dan inderdaad een andere lezing zijn geweest waar ik op doelde.

In ieder geval bedankt voor de info :ok:
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
Moniek B.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Moniek B. »

Ze worden inderdaad in een groot gedeelte van het land gegeven en er is, als je niet naar die van Yvonne kunt, ook nog plek in Sebaldeburen, Apeldoorn en Zwolle. Na de lezing is het mogelijk om mee te doen aan een workshop met of zonder hond (nog maar beperkt plek). Meer info op http://www.moniquebladder.nl/bat-lezingen
Groetjes,
Monique, Ean en Griffin!
Monique Bladder
abmiS
Zeer actief

Ja we twijfelen nog even over 22 augustus of 30 augustus,
zal eens even kijken of het beiden te doen is qua afstand en datum.

Als dat zo is dan nog de keuze maken, welke me meer aanspreekt vanaf de website en waar mn gevoel meer naar toe trekt.
Ik neem aan dat het in grote lijnen hetzelfde is bij beide ?

- fresku
Moniek B.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Moniek B. »

Ja hoor, daar ga ik ook van uit. We zijn beide CBATI (gecertificeerd BAT-instructeur)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes,
Monique, Ean en Griffin!
Monique Bladder
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”