Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond vs Wolf symposium 10 oktober
Moderator: moderatorteam
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
- Aantal honden: 1
Hond vs Wolf symposium 10 oktober
Ik kreeg net deze in mijn email. Geen idee hoe ze aan mijn email adres komen, maar ach,
http://www.wolfversushond.nl/
Symposium over gedrag van honden in Terheijde op 10 oktober. Iemand hier die erheen wilt/gaat?
Ik ben aan het overwegen. Op zich een interessante lijst sprekers (een paar ken ik van de studie in Wageningen.) Kosten zijn 47 euro, wat voor mij wel een twijfel punt is.
Ik ken die organisator niet zo, Jacques Piederiet? Er staat op de website dat hij overtuigd is dat de hond in gedrag voor 90% gelijk is aan de wolf. Iemand een idee of hij er 1 is die vast houdt aan de oude principes over roedel en dominantie, die inmiddels toch wel aardig weerlegd zijn? Of heeft hij toch wel een modernere mening?
http://www.wolfversushond.nl/
Symposium over gedrag van honden in Terheijde op 10 oktober. Iemand hier die erheen wilt/gaat?
Ik ben aan het overwegen. Op zich een interessante lijst sprekers (een paar ken ik van de studie in Wageningen.) Kosten zijn 47 euro, wat voor mij wel een twijfel punt is.
Ik ken die organisator niet zo, Jacques Piederiet? Er staat op de website dat hij overtuigd is dat de hond in gedrag voor 90% gelijk is aan de wolf. Iemand een idee of hij er 1 is die vast houdt aan de oude principes over roedel en dominantie, die inmiddels toch wel aardig weerlegd zijn? Of heeft hij toch wel een modernere mening?

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: Hond vs Wolf symposium 10 oktober
Ja die mail die krijg ik ook geregeld, ook al geregeld aangegeven dat ik uit zijn mailing lijst verwijderd wil worden maar dat gebeurd steeds niet. Krijg ook antwoorden al dat ik de mail toch kan deleten
daardoor ook geen interesse in de symposia die hij organiseert.

- Shiloh86
- Zeer actief
Ik vind het allemaal maar een vreemde gang van zaken. Inmiddels ben ik persoonlijk gemaild door deze Jacques naar aanleiding van mijn topic hier.
Hij heeft zelf inderdaad bevestigd in mijn ogen oude, reeds weerlegde theorieën aan te hangen en dat ga ik niet ondersteunen. Ook wil en kan hij blijkbaar geen antwoord geven hoe ik op die mailing terecht ben gekomen.
Zijn mail adres ga ik blokkeren. Heb hier zo niet zo veel behoefte aan allemaal.
Hij heeft zelf inderdaad bevestigd in mijn ogen oude, reeds weerlegde theorieën aan te hangen en dat ga ik niet ondersteunen. Ook wil en kan hij blijkbaar geen antwoord geven hoe ik op die mailing terecht ben gekomen.
Zijn mail adres ga ik blokkeren. Heb hier zo niet zo veel behoefte aan allemaal.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Yep ik krijg deze mails ook ongevraagd en regelmatig

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Ook ik krijg die mails, geen idee waarvandaan. Ik ga toch niet, ik ben niet zo van die wolf/hond theorieën.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
k krijg die mail ook altijd.
Ik denk dat hier:http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1&t=302300 het anrwoord is waar die persoon de adressen weg heeft.
Iets voor de moderatie om dit knopje helemaal uit te schakelen?
Ik denk dat hier:http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1&t=302300 het anrwoord is waar die persoon de adressen weg heeft.
Iets voor de moderatie om dit knopje helemaal uit te schakelen?
- Shiloh86
- Zeer actief
Ja, dat was dus uiteindelijk mijn briljante ingeving gisterenavond dat het daar vandaan moest komen.
Ik blijf dat nog steeds een dubieuze gang van zaken vinden, om van een forum maar random email adressen te plukken.
Maar goed, ik heb het email adres van deze organisatie toegevoegd aan een spamfilter en ze verdwijnen daarmee linea recta in de prullenmand. Ik krijg ze iig niet meer te zien.
Ik blijf dat nog steeds een dubieuze gang van zaken vinden, om van een forum maar random email adressen te plukken.
Maar goed, ik heb het email adres van deze organisatie toegevoegd aan een spamfilter en ze verdwijnen daarmee linea recta in de prullenmand. Ik krijg ze iig niet meer te zien.

Ik heb m'n mailadres niet in m'n profiel staan, werkelijk waar nooit enige interesse getoond in welk symposium dan ook, en tóch krijg ik een mail 

- Shiloh86
- Zeer actief
Wel dus Lemuria, ik heb je even een pb'tje gestuurd met uitleg.

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Ik zie jouw mailadres gewoon staan hoorLemuria schreef:Ik heb m'n mailadres niet in m'n profiel staan, werkelijk waar nooit enige interesse getoond in welk symposium dan ook, en tóch krijg ik een mail