Mensen willen hem niet aanlijnen want hij bijt niet zeggen ze en de hond is niet gewend om aangelijnd te lopen. Ook geven ze toe dat de hond niet luistert als ze hem roepen. Staan een beetje te lachen als mijn aangelijnde hond aangevallen wordt. Gelukkig blaft ze van zich af en als ik brul gaat hij weer weg maar brrr Komt van meters aan stormen. Honden staan de grommen en blaffen met ontblote tanden. Eerdaags gaat het met mijn hondje ook ben ik bang erg mis. Want volgens mij is de volgende stap bijten toch
Eergisteren gromde de hond ook tegen mij stond er tussen doodeng. Kaartje door de bus gedrukt en aangesproken dat ze hem aan moeten lijnen. Van de week zeiden ze zelf ook die gaan binnenkort vechten. Vraag je het ze om aan te lijnen zeggen ze vanmorgen onze hond bijt niet
Woon in het buitengebied en gaat om een eigen weg. De hond kan ook ons erf op stormen. Kan niet buiten deze weg om of ik moet voor uitlaten de auto altijd pakken ook voor plas poeprondjes. Hebben jullie tips want ik sta echt met mijn mond vol tanden.

TARAK