Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Centraal Aziaten
Moderator: moderatorteam
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
- Aantal honden: 1
Re: Centraal Aziaten
zal ook wel meespelen dat ze daar gewoon doen waarvoor ze gefokt zijn, en niet de hele dag tussen 4 muren verkeren. 

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Hatseflatse. Ik zie veel liever een Kangal in de bergen van Turkije dan hier in een flatje in dichtbevolkt gebied. Dat gedraagt zich dan heel anders.Marco88 schreef:zal ook wel meespelen dat ze daar gewoon doen waarvoor ze gefokt zijn, en niet de hele dag tussen 4 muren verkeren.
-
- Zeer actief
Ja, Sjon zou doodgaan zonder cv en mijn schootGollum schreef:Hatseflatse. Ik zie veel liever een Kangal in de bergen van Turkije dan hier in een flatje in dichtbevolkt gebied. Dat gedraagt zich dan heel anders.Marco88 schreef:zal ook wel meespelen dat ze daar gewoon doen waarvoor ze gefokt zijn, en niet de hele dag tussen 4 muren verkeren.

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
haha je hebt uitzonderingen natuurlijkBrigitte schreef:Ja, Sjon zou doodgaan zonder cv en mijn schootGollum schreef:Hatseflatse. Ik zie veel liever een Kangal in de bergen van Turkije dan hier in een flatje in dichtbevolkt gebied. Dat gedraagt zich dan heel anders.Marco88 schreef:zal ook wel meespelen dat ze daar gewoon doen waarvoor ze gefokt zijn, en niet de hele dag tussen 4 muren verkeren.

Ik dook in ieder geval altijd snel weer naar binnen als mijn Turkse buurman met zijn grauwende kangal de hoek om kwam

- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Had het filmpje al eens gezien.
Nanna als je heel wat meer filmpjes zou gaan bekijken van de shows, dan zul je zien dat het er ook heel vaak gemütlich aan toe gaat
Ik zie genoeg "cv" Kangals en Alabai's op FB voorbij komen. Kan niet zeggen dat ze doodongelukkig uitzien met hun poten omhoog op de divan
Dat sommige mensen ze liever tussen het vee zien lopen, wil niet zeggen dat het ook een must voor de honden is.
Ik zie iig genoeg leuke gezinshonden voorbij komen, die het prima naar hun zin hebben
Nanna als je heel wat meer filmpjes zou gaan bekijken van de shows, dan zul je zien dat het er ook heel vaak gemütlich aan toe gaat

Gelukkig bewijst onder andere FB dat er ook een hele andere kant aan bepaalde rassen zit.Brigitte schreef:
Ja, Sjon zou doodgaan zonder cv en mijn schoot
Ik zie genoeg "cv" Kangals en Alabai's op FB voorbij komen. Kan niet zeggen dat ze doodongelukkig uitzien met hun poten omhoog op de divan

Dat sommige mensen ze liever tussen het vee zien lopen, wil niet zeggen dat het ook een must voor de honden is.
Ik zie iig genoeg leuke gezinshonden voorbij komen, die het prima naar hun zin hebben

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Ze kunnen daar ook geen vechtende meute hebben tussen die schapen. Dus kan me voorstellen dat ze met de agressieve types daar snel korte mette maken.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
blablabla 

-
- Zeer actief
Oh ja hoor sinds ik op de fb pagina's van Kangals over de hele wereld mezelf heb aangemeld zie ik het genoeg, ook zelfs bij Turkse mensen die ze net zoals 'ons' houden en er zo mee om gaan, op bed enzLeanne schreef:
Gelukkig bewijst onder andere FB dat er ook een hele andere kant aan bepaalde rassen zit.
Ik zie genoeg "cv" Kangals en Alabai's op FB voorbij komen. Kan niet zeggen dat ze doodongelukkig uitzien met hun poten omhoog op de divan![]()

Ik heb ook niet het idee dat Sjon vindt dat hij het hier zo slecht heeft.....als ik op Turkse site's kijk zie ik meer honden aan een ketting hun leven slijten dan bij een kudde lopen,
- shinobi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 x Tosa Inu en APBT
- Aantal honden: 3
Ik heb 2 pups in huis gehad voor een weekje, ik vind het prachtige honden