Zijn werklust spat van het scherm haha
Zijn naam is Grof Dorno uit Hongarije

Moderator: moderatorteam
Nee, ik vind op de eerste foto ook de kop niet in verhouding staan tot het lijf.Leanne schreef:Hmm kan ik niet echt zeggen. Op de eerste foto is toch mooi alles in verhouding?
Nogmaals, ik heb er geen verstand van he, wellicht is het een misbaksel onder de Jagdterriers haha
Deze vind ik mooier dan die in de openingspost. Veel meer 'terriër ' op de een of andere manier. Daar hou ik vanLizzie. schreef:Volgens mij is het geen ras echte aan de grove kop te zien.
Dit vind ik wel een mooie JT;
Zo zag onze Fox uit mijn prille jeugd er ook uit en die was ook een stuk kleiner en smaller dan de FT's van tegenwoordig.Nanna schreef:Ik hou van het doelmatige. Alles aan het hondje is gericht op 'fit for function' en dan ook écht en niet dat rare gezever van de kennelclubs.
Vroeger had de Fox dat doelmatige ook nog. Héél vroeger.
(...)
Heb erop gegoogled en daar zitten foto's van echt afgrijselijk verwonde honden bij zeg...Tara schreef:Jagdterriers zijn sowieso misbaksels. Absoluut geen huishondjes en al helemaal niet schattig en knuffelbaar.
Dit exemplaar vind ik lelijk, maar aan de littekens op zijn harses (want een hoofd kan ik het niet echt noemen geloof ik) doet 'ie wel wat 'ie doen moet.Die kop is niet opgezwollen, hij is gewoon echt zo massief en ik vind het niet mooi. Het is in elk geval niet het gevolg van een beet van een das. Dassen bijten namelijk niet zozeer, die slopen gewoon. Als je hond door een das gegrepen wordt mist hij daarna een oor of een stuk lip, het zijn geduchte tegenstanders!
Google anders maar even op afbeeldingen met 'dog after badger'. Ik zeg het er wel gelijk bij: dat zijn akelige plaatjes.
Oh wauw, wat een gaaf hondje!Nanna schreef:Ik hou van het doelmatige. Alles aan het hondje is gericht op 'fit for function' en dan ook écht en niet dat rare gezever van de kennelclubs.
Oh maar dat is ook een pracht hond!Nanna schreef:Ik hou van het doelmatige. Alles aan het hondje is gericht op 'fit for function' en dan ook écht en niet dat rare gezever van de kennelclubs.
Deze hond heeft dezelfde bouw als mijn foto alleen is de foto van een andere positie genomen en die vond je niet mooiLeanne schreef:Oh maar dat is ook een pracht hond!Nanna schreef:Ik hou van het doelmatige. Alles aan het hondje is gericht op 'fit for function' en dan ook écht en niet dat rare gezever van de kennelclubs.
Lizzie. schreef: Deze hond heeft dezelfde bouw als mijn foto alleen is de foto van een andere positie genomen en die vond je niet mooi![]()
![]()