Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nazi's
Moderator: moderatorteam
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Nazi's
hahaha ik was echt zo benieuwd toen ik op je link klikte
Maar het bleek iets minder spannend dan ik hoopte
Deceptie
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik vind dat zo nep he
Ze heeft zakjes bij haar..probeert het zo goed mogelijk op te ruimen en dan toch nog even haar beboeten.
Zouden ze nu ook zo stoer zijn als daar een volwassen boom van een vent had gestaan? ik begrijp heus wel dat ze moeten handhaven maar dit is toch geen onwil zeg.
Kom op
Zouden ze nu ook zo stoer zijn als daar een volwassen boom van een vent had gestaan? ik begrijp heus wel dat ze moeten handhaven maar dit is toch geen onwil zeg.
Kom op

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik welCleva schreef:Ik wil niet dat die melkertbanen meer in de melk te brokkelen hebben dan het constateren van een feit en het uitprinten van het bijbehorende bonnetje.
Laat ze de zaken in godsnaam niet gaan "inschatten".
Dan maar een keer een domme boete. Dat is beter dan zo'n figuur het idee te geven dat hij kan denken.
En de hond poept toch ook op straat? Ik zie niet direct waarom een zieke hond dat wel zou moeten mogen.
Ze kon toch niks meer doen dan wat ze al probeerde te doen.Probeer diaree maar eens te ruimen dat gaat niet.
Het was geen onwil en ik vind dat ze best naar de situatie mogen kijken.

- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
Wat is zo onverteerbaar vind is dat er altijd mensen zijn die zeggen "Ik snap dat die mensen hun werk moeten doen......".
Ik snap dat dus niet.
Ik snap dat dus niet.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Snap het wel hoor ,stront is tenslotte stront.
Je wist van te voren ook dat Fifi aan de schijt was en bij onderhandelen staat weer een andere tok te krijsen ; ja maar die van haar scheet diaree op de straat en van mij netjes een vaste drol in de struiken en ik krijg wel een boete en zij niet.
Je wist van te voren ook dat Fifi aan de schijt was en bij onderhandelen staat weer een andere tok te krijsen ; ja maar die van haar scheet diaree op de straat en van mij netjes een vaste drol in de struiken en ik krijg wel een boete en zij niet.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- cornelia
- Zeer actief
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Als ze gewoon meer dan één poepzakje voor haar hond met diarree had meegenomen was er volgens mij geen probleem geweest.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Tja... hoogst onhebbelijk als je 't mij vraagt... Waar ik woon schijnt ook veel geklaag over de BOA's te zijn. Ik heb geen idee, kennelijk is iemand met een beer van een herder met muilkorf niet zo beboetbaar, want ik zie ze nooit... Nou ja, ik klaag niet. 
Maar ik heb me stuk gelachen om de opmerkingen van Nanna en Cleva.
Maar ik heb me stuk gelachen om de opmerkingen van Nanna en Cleva.

-
S@ndr@
- Zeer actief
O ja de diarree niet op kunnen ruimen want t is net water, ( laat zich wat lastig opscheppen) maar hee, ik heb wel zakjesLothian schreef:Als ze gewoon meer dan één poepzakje voor haar hond met diarree had meegenomen was er volgens mij geen probleem geweest.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Nou, dan in het vervolg maar een emmertje water meenemen als je hond diarrhee heeft 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Nanna schreef:En dat dan over die BOA heen laten vallen. Oeps!marian* schreef:Nou, dan in het vervolg maar een emmertje water meenemen als je hond diarrhee heeft

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Wat de diarree of de emmer waterNanna schreef:En dat dan over die BOA heen laten vallen. Oeps!marian* schreef:Nou, dan in het vervolg maar een emmertje water meenemen als je hond diarrhee heeft
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Als mijn honden aan de dunne zijn en ze kunnen het niet ophouden tot ik buiten ben hang ik het zakje gewoon onder hun kont dan vang je het gewoon op. Niks moeilijks aan.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Heb het nog nooit over mijn handen heen gekregen, nou hebben mijn honden natuurlijk een kale anus en is het niet zo moeilijk om te richten hahaha.
Een keer was ik te laat met het zakje, kon ik midden in de nacht de galerij gaan boenen, dat was toen Bijou haar nestje had en aan de spuitpoep was. Dus tegenwoordig houd ik het zakje al bij het naar buiten gaan in mijn hand, gelukkig zijn ze haast nooit aan de dunne.
Een keer was ik te laat met het zakje, kon ik midden in de nacht de galerij gaan boenen, dat was toen Bijou haar nestje had en aan de spuitpoep was. Dus tegenwoordig houd ik het zakje al bij het naar buiten gaan in mijn hand, gelukkig zijn ze haast nooit aan de dunne.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- cornelia
- Zeer actief
U hebt lefgonnie schreef:Heb het nog nooit over mijn handen heen gekregen, nou hebben mijn honden natuurlijk een kale anus en is het niet zo moeilijk om te richten hahaha.
Maar onze Bo had op zijn oude dag wel eens het schijt wat je met wat keukenpapier en poepzakje niet meer weg kreeg. Dan haalde ik wel een emmertje water thuis als het b.v. op de stoep lag. Maar als er dan voor ik die intentie duidelijk kon maken al iemand tegen me begon te ketteren had ik als snel iets van "steek de moord, joh". Van die
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Hangt een beetje van de BOA af. Ik heb al eens geen losloopboete gekregen doordat ik mijn rol poepzakjes kon laten zien. Ze wilden vooral geen hondenpoep op de dijk, maar dat wil ik ook niet, en dat was kennelijk voldoende.S@ndr@ schreef:O ja de diarree niet op kunnen ruimen want t is net water, ( laat zich wat lastig opscheppen) maar hee, ik heb wel zakjesLothian schreef:Als ze gewoon meer dan één poepzakje voor haar hond met diarree had meegenomen was er volgens mij geen probleem geweest.![]()
snappen ze ook niet hoor, denk ik, meedenken en begrip doen ze niet aan