In september heb ik 3 weken vakantie en door wat gewijzigde banen mijn vriend niet meer. Nou heb ik al jaren de wens om het Pieterpad te gaan lopen met in eerste instantie Evert. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en kwam er steeds weer wat tussen dat het niet door ging en vriendlief zag het niet zo zitten

Maar goed nu kan onze geplande vakantie niet doorgaan en kan ik eindelijk is beginnen aan het Pieterpad! Evert heeft toch zo af en toe wat last van z'n heupjes en PL en ik vind de gok te groot om 14 dagen elke dag gemiddeld 20 km te lopen. Dus mag Freek mee!
Qua conditie moet Freek het nu al prima redden, maar we lopen nu elke week 1 keer 15 tot 20 km en 1 keer per week nu 10 km met al wat kilo's bepakking. We gaan namelijk met een tentje

Dus ik draag alles op mijn rug. Freek doe ik geen rugzakje om, omdat hij het altijd al vrij snel warm heeft en zijn rug dan grotendeels is bedekt.
Zijn er meer mensen hier die aan lange afstandswandelingen doen met de hond(en)? En hebben jullie nog goede tips waar op te letten? En hoe doen jullie het met voer. Freek eet nu vlees (kvv en BARF), maar kan voor 2 weken prima op brok. 2 kilo is de max wat ik voor hem per keer mee kan nemen. Zat er zelf al aan te denken om bij de boeren waar we kamperen ook te vragen of ik wat voer van hen over kan nemen. Of in een dorpje een klein zakje brokken te kopen ofzo.
Van het weekend gaan we, als het weer goed blijft, samen in het kleine tentje slapen

Om even uit te proberen, gewoon in de achtertuin hahaha.