Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Net terug van een paar dagen op de Veluwe, mét Romanov. We hebben 3 dagen heerlijk gereden op de hei en in het bos, en vandaag hebben we rustig aan afgesloten met een wandeling aan de hand en lekker op de wei.
Heb een paar foto's gemaakt van Romanov toen we op de hei waren:
Even hinniken hoor, maar vooral in de camera blijven kijken!
Bedankt voor de leuke reacties!
Het was echt heel leuk om te zien hoe hij het daar naar zijn zin had. De eerste dag een paar flinke vreugdebokken om mijn oren gekregen maar daarna gewoon heel braaf. Oortjes erop en maar de omgeving bekijken. En als hij de stal rook op de terugweg dan ging hij hinniken.
Knappe Rom, heerlijk om een paar dagen op pad te zijn zo;)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Knappe Rom, heerlijk om een paar dagen op pad te zijn zo;)
Ja, het was heerlijk, ga ik binnenkort gewoon nog een keer doen, en dan hopelijk wat langer. Rom heeft zich echt prima gedragen en was overduidelijk erg happy met zo veel buitenrijden. Ben echt trots op hoe hij alles gedaan heeft daar.
Bedankt voor de complimenten.
Als iemand me 10 jaar geleden had gezegd dat mijn volgende paard een schimmel zou zijn had ik die persoon hard uitgelachen. Maar nu ben ik blij dat ik destijds niet op de kleur ben afgegaan maar mijn gevoel heb gevolgd toen ik Rom voor het eerst zag. Heb er 9 1/2 jaar later nog steeds geen spijt van dat ik voor deze schimmel ben gegaan!
Wij zaten in Verhouten, bij Pensionstal M Damsma. Als je wil hebben ze daar op het terrein ook een appartement te huur. Echt een aanrader daar,mvriendelijke mensen allemaal, ruime boxen, goede verzorging en even de doodlopendevweg oversteken en je bent direct op de hei, waar vandaan je urenlange ritten kunt maken als je wil.
LongFields schreef:Wij zaten in Verhouten, bij Pensionstal M Damsma. Als je wil hebben ze daar op het terrein ook een appartement te huur. Echt een aanrader daar,mvriendelijke mensen allemaal, ruime boxen, goede verzorging en even de doodlopendevweg oversteken en je bent direct op de hei, waar vandaan je urenlange ritten kunt maken als je wil.
Beetje late reactie, maar dankjewel!!
We zitten op dit moment helaas met een peesblessure, maar ik ga dit zeker onthouden!