Uutje heeft het in haar bol vanmorgen, Stellar moet het ontgelden. Ouwe Stellar ligt nietsvermoedend in een hoekje van de bank te doezelen en vanuit mijn ooghoek zie ik een bruin vlekje naderen.
Met 2 sprongen zit het bruine vlekje klemvast in Stellars nek om eens even flink te gaan rijden. Ouwe Stellar pikt dan niet dus het werd een soort rodeo. Uutje heeft talent, dames en heren. Die klemde de dijtjes wat strakker en bleef zitten waar ze zit (en verroerde zich wel, want het humpen ging onverminderd door
Stellar liet haar tanden even zien, even een grom en sprong van de bank. Dat ontmoedigde de kleine hoofdluis geenszins, die vloog er mooi achteraan. Door de kamer heen, slidings makend, koppie af en toe even in de bek van Stellar laten verdwijnen...Het is niks te gek.
Ondertussen speelt hoofdluis 2 letterlijk voor hoofdluis. De kleine klipgeit stond op de rugleuning van de bank te balanceren en van mijn haar te vreten. Dat aroma van haarmousse is onweerstaanbaar
As we speak is de rust even wedergekeerd. Ouwe Stellar ligt weer op haar plekje, Io zit achter de lamellen te zonnen en Uutje is maar op mijn arm gaan liggen, vermoedelijk om te voorkomen dat ik dit schrijf.
Ben benieuwd hoe lang de rust duurt.

.