Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoelang drogen ??
Moderator: moderatorteam
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hoelang drogen ??
Als het goed is komt vandaag of morgen mijn droogmachine binnen en nu wil ik om te proberen kippenhartjes en stukjes smuldier drogen maar hoelang moet het in de droogmachine ?
Re: Hoelang drogen ??
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 4&t=179058
Hier kun je vast die info wel vinden, leef je uit. Het ligt heel erg aan hoe dik de stukken zijn. Ik stel zelf nooit vaste tijden in maar laat 't ding draaien en kijk om de zoveel uur of ik het droog genoeg vind.
Hier kun je vast die info wel vinden, leef je uit. Het ligt heel erg aan hoe dik de stukken zijn. Ik stel zelf nooit vaste tijden in maar laat 't ding draaien en kijk om de zoveel uur of ik het droog genoeg vind.
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Hoelang drogen ??
Ik ga even kijken !Lemuria schreef:http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 4&t=179058