Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ze heeft weer wat nieuws

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ze heeft weer wat nieuws

Ongelezen bericht door Valerie »

Jigzy houdt van uitslapen. Ik ook overigens :mrgreen: dus in het weekend als we nog lekker in bed liggen dan is ze erg blij. Soms wordt ze wakker en dan ziet ze dat we nog lekker liggen en dan moet ze die vreugde delen. Ze springt dan kwispelend in mijn nek en geeft een lebber over mijn neus. Dan duikt ze weer onder de dekens om lekker verder te slapen. Alleen ik zit dan rechtop in bed :80:

Zijn er meer forumhonden met dit soort leuke hobby's?
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Re: Ze heeft weer wat nieuws

Ongelezen bericht door samantha! »

:LOL:

Jack is vreselijk met slapen.
Hij slaapt altijd in bed bij mijn voeteneinde.
Soms als ik het koud heb mag hij even naast mij komen maar normaal gezien slaapt meneer aan het voeteneinde.
Soms wordt ik dan wat benauwd wakker en dan ligt hij met zijn poten wijd bovenop me te snurken :schrik:
En hij wil altijd iets vast houden dus soms heb ik wat kriebel aan mn neus en dan heeft hij mijn neus zachtjes vast of ik wil me omdraaien en dan zit ik ineens vast met mn haar en ligt hij daarmee in zn bek te slapen :boos:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Valerie
Zeer actief

:LOL: oke jij wint :goeie:
Valerie
Zeer actief

Ik zou het ook net iets minder erg vinden als ze wacht met haar vrolijkheid totdat ik wakker ben :mrgreen:
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Zowel Kay als Basje hadden hetzelfde idee als ze bij mij sliepen. Op 1 of andere manier weten ze wanneer ik uit de diepste slaap ben. Dan vonden beide heren het noodzaak om me wakker te maken, want zijn liggen al úren te wachten op actie :oeps: . Maar uiteindelijk staan zij nooit vooraan als we gaan wandelen, want stiekem hielden de heren van uitslapen en waren het altijd de dames (Winnie en Norah) die niet kunnen wachten van ongeduld. Beide dames hebben overigens nooit bij mij geslapen. Dat ging ik niet overleven ben ik bang, die zouden midden op mijn hoofd gaan liggen, want er mag niks gemist worden.
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Oh dat deed Csiva ook. Die wordt wakker en gaat kusjes geven. Alleen mep ik blijkbaar in mn slaap van me af :F: Ze doet het niet meer, nu gaat ze met Luca spelen. Dat begint heeeel zachtjes maar gaat steeds wilder :LOL:
Simone88
Actief
Mijn ras(sen): Wawa's en een waussie
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Simone88 »

Als Duco merkt dat ik ook maar iets wakker word springt ie uit z'n slaapzak en gaat bij me liggen op een afstand dat ik net geen kusjes krijg (dat was de bedoeling) <3
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Luna87 »

Luna is zelden eerder wakker dan wij :schrik: Meestal word ik wakker omdat ze weer tussenin is gekropen en dan op zo'n manier dat mijn vriend nog lekker onder de dekens ligt en ik maar voor de helft. Ik word dan wakker omdat ik het koud heb :boos: Als ik haar dan woest over me heen trek, naast me prop en de dekens over ons heen trek kan ze alleen maar heel diep en tevreden zuchten. Ze doet het er om, ik zweer het :gvd:
Afbeelding
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Als Lola hoort dat je wakker bent, stapt ze uit dr villa om zich uiiiiitgebreid uit te schudden, piepend uit te rekken en dan drie keer te niezen. Dan loopt ze naar het bed, piept heel veel en vaak en springt er dan tegenop. Vervolgens loopt ze naar de andere kant vh bed en doet daar hetzelfde. Meestal is mijn man dan des duivels en eindigt ze met villa en al op de overloop. Werkt een paar weken en dan begint t weer opnieuw :p
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

Die spaarzame keren dat Luna nog bij ons mag slapen, buikschuift ze van het voeteneind naar boven als ze merkt dat we wakker worden, wurmt zich tussen ons in en kijkt dan al kwispelend met een blij hoofd van de 1 naar de ander :I:

Daarna gaat ze oren soppen en neus lebberen als je haar d'r gang laat gaan. Dat is wat minder.
Wat wel grappig is, is dat ze met mij mee naar beneden gaat, maar als mijn vriend er als eerste uit gaat, kruipt ze op zijn plek met haar hoofd op zijn kussen. Zo'n schattig gezicht!
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Fien slaapt op bed, voornamelijk omdat ik anders 's nachts naar beneden kan omdat JJ weer in elkaar wordt geslagen door Fien omdat ze haar een kus kwam brengen.
Aan Fien heb je geen kind, alleen snurkt ze als een ouwe kerel. En ze is een vierkante meter zodra ze op bed ligt. Dus dan heb ik uiteindelijk nog 30 centimeter omdat mevrouw midden in het bed ligt. :oeps:
Maar verder is ze een engeltje zo zoet :)
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Dutch_Dynamite
Actief
Mijn ras(sen): Mix bordercollie/alaskan malamute

Ongelezen bericht door Dutch_Dynamite »

Slapen in bed is hier een no go.. bed is kattendomein.. maar als ik tegen shiwa zeg "ga baasje wakker maken" springt ze op t bed en wordt baasje geplet en afgelebbert. Baasje vindt dat niet tof. Vrouwtje en shiwa wel :D
Thomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever

Ongelezen bericht door Thomas »

Dutch_Dynamite schreef:Slapen in bed is hier een no go.. bed is kattendomein.. maar als ik tegen shiwa zeg "ga baasje wakker maken" springt ze op t bed en wordt baasje geplet en afgelebbert. Baasje vindt dat niet tof. Vrouwtje en shiwa wel :D
Wat een mooie kruising heb je, ik ben wel benieuwd naar foto's!
Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

vannacht werd ik wakker met pom in mijn armen en haar neus in mijn gezicht hahaha. ze ligt normaal aan het voeteneind. Nou ja, ze deed verder niet wild dus ik vond het neit zo erg :D
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

Als Jura bij ons 'logeert' dan moet ze ook een paar keer per nacht haar geluk met ons delen inderdaad. Op de momenten dat één van ons zich even omdraait ofzo, dat is dan wel een reden om snel even kwispelend kusjes te komen uitdelen. De truuk is om zo stil mogelijk te blijven liggen dan gaat ze zelf ook weer snel verder slapen. :D
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

Haha ah het klinkt wel schattig maar kan me voorstellen dat je daar op dat moment anders over denkt. :mrgreen:

Jamie is erg lui, die moet ik altijd 10x wakker maken voor ze eindelijk echt opstaat. :tongue:
Dutch_Dynamite
Actief
Mijn ras(sen): Mix bordercollie/alaskan malamute

Ongelezen bericht door Dutch_Dynamite »

Thomas schreef:
Dutch_Dynamite schreef:Slapen in bed is hier een no go.. bed is kattendomein.. maar als ik tegen shiwa zeg "ga baasje wakker maken" springt ze op t bed en wordt baasje geplet en afgelebbert. Baasje vindt dat niet tof. Vrouwtje en shiwa wel :D
Wat een mooie kruising heb je, ik ben wel benieuwd naar foto's!
Dankje! Ben ook heel trots op haar!

Afbeelding

1 foto'tje dan hihi. Omdat dit mijn topic niet is ;)
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Mika aait zichzelf met de hand van mijn vriend als hij nog niet wakker is. Ze duwt haar kop onder zijn hand en gaat dan heen en weer liggen rollen :piew:
Heel leuk want de staart ligt dan mijn kant op en ik word dan wakker gezwabbert :LOL:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Uutje vindt het kussen het lekkerst liggen, maar houdt ook van contactliggen.
Als zij op bed slaapt ontwaak ik dus regelmatig met een apart soort Mexicaans hoofddeksel om mijn kapsel heen gekruld.
Afbeelding
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Elmo ligt nu in mijn beenholte met zijn kop op mijn been. Volgens sjaak werkt elmo hem het bed uit :mrgreen: En zodra ik wakker word ploft hij op zijn rug strak langs mij.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”