Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Zo te zien waren ze leuk aan het rondrennen, maar de mannen wilden er wel op dus vrouw haas rent rond om aan ze te ontkomen wat niet goed lukt ik heb er een uur of 3 gestaan en al die uren waren ze aan het rennen, doodvermoeiend
Eerst effe knokken en daarna pootjes schudden en dan gaan ze los
Ik heb ze hier wel eens met zijn zessen rond zien rennen, gelukkig was ik daar net weg, want niet veel later gingen ze met zijn zessen het pad af waar ik vlak daarvoor liep met de honden
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Wauw, wat gaaf zeg! En wat heb je ze mooi vast weten te leggen.
Hier in de buurt zitten ook veel hazen.
Ik heb eens gezien hoe een stel kraaien en "nest" leeg wilden plunderen. De hazen waren hun kroost fel aan het verdedigen. Maar uiteindelijk zag ik toch een kraai wegvliegen met een haasje in z'n snavel.
Helaas heb ik niet de fotografiekwaliteiten die jij hebt, dus geen bewijs van dit tafereel.