Gephotoshopt, werd hier geopperd of een mislukte speling van de natuur, en dat geloofde ik ook.
Tot dat ik vandaag dit filmpje zag:
KLIK
Chinese Duitse Herders...

Moderator: moderatorteam
Ohja, dat is daar hip ja..Cleva schreef: Van die tosa/dosarommel natuurlijk.
Die achterpotenTara schreef:
OMG!Nanna schreef:Ik vind deze zieliger. Wordt nog tentoongesteld als aanstaand pronkstuk ook![]()
KLIK
Mensen zijn totaal waanzinnig.
hier werd ik serieus misselijk vanNanna schreef:Ik vind deze zieliger. Wordt nog tentoongesteld als aanstaand pronkstuk ook![]()
KLIK
Nanna schreef:Ik vind deze zieliger. Wordt nog tentoongesteld als aanstaand pronkstuk ook![]()
KLIK
Jeeezus die achterhanden ,waar zitten die mensen hun verstand.Dit is toch niet mooi om te zien lopen?Nanna schreef:Ik vind deze zieliger. Wordt nog tentoongesteld als aanstaand pronkstuk ook![]()
KLIK
wolvster schreef:
Maar dat doen ze niet hoor, ze noemen het Chinese herders.** Angela ** schreef:OMG , dit is echt om te huilen
Dat ze deze gedrochten ( want dat zijn t in mijn ogen ) nog Duitse herders durven te noemen ook
Laat ze gauw hun mond spoelen met zeep , hoe werkt men een ras naar de filistijnen
Als dat een stamboom DH is ,dan maar liever een lookalike broodfokkertje.wolvster schreef:
Die staat ook op de nominatie om ingeslapen te worden , wat een godvergeten triestigheid zeg.Nanna schreef:Zou dit ook een Chinees zijn? Ik vind die kop wel log.