Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Opvangadres/goed pension gezocht omg. Venray

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Opvangadres/goed pension gezocht omg. Venray

Ongelezen bericht door veertje »

Binnenkort verhuis ik met Finn naar de omgeving van Venray. Als alles goed gaat 5 minuutjes van mijn werk :D Ideaal dus om tussen de middag even Finn uit te laten. Toch wil ik voor een of twee dagen per week (doordeweeks) iemand zoeken die zou willen oppassen, zodat hij wat afleiding heeft overdag. Dat mag bij iemand thuis dan wil ik hem wel komen brengen of bij mij thuis. Een goed pension is ook een optie.

Finn is een klein (ongeveer 30 cm) gecastreerd reutje. Hij kan met alle honden goed overweg en kent de hondentaal goed. Ook katten of kinderen is geen probleem. Hij kan wel wat enthousiast zijn, daar kan een kind misschien van schrikken, al vinden alle kinderen die ik op straat tegen kom hem heel lief. Hij houdt van knuffelen :tongue: Uit een eerder oppasavontuur is gebleken dat hij zijn eten wel verdedigt tegen andere honden als die komen kijken of er daar nog wat te halen valt. Met wandelen mag hij alleen niet los, omdat ik hem daar niet 100% in vertrouw.

Wie heeft/weet een goed plekje voor hem?
Vergoeding is in overleg altijd mogelijk.
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Re: Opvangadres/goed pension gezocht omg. Venray

Ongelezen bericht door flamme »

Heyy is het gelukt met een huisje! Wat goed!

Waar ga je ergens wonen?

Ik heb wel wat ideeën voor je. Zal ze straks even posten.
Eventueel kan hij ook hier maar daar zit 1 grote maar aan. Zowel Taran als Kian kunnen prima met andere honden als de hond op de juiste manier door mij (en dus zonder baasje) wordt geïntroduceerd. Maar ik begrijp wel dat je als hondenbaasje daar niet op zit te wachten :wink:
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

2 echt goede opvangen zijn:

D'n Uutloat. Maar die is iets verder weg. In Oeffelt.

En in America (dat zou mijn voorkeur hebben) zit Born to Run.
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Bedankt :ok: Ga daar eens wat over opzoeken.

Met Finn durf ik dat wel aan, zonder mij te laten introduceren. Qua honden heeft hij geen gebruiksaanwijzing, behalve dat hij graaaaag wilt spelen. De hondentaal kent hij prima dus als een hond zijn punt maakt past hij zich daarop aan. En mensen zijn ook een feest, dus hij zal me niet eens missen denk ik :hmmm:
Misschien daarvoor een wandeling maken?

Edit (helft vergeten te beantwoorden met m'n nog niet wakkere hoofd):

Ja ik heb een huisje gevonden :cheer: Ik moet nog gaan tekenen, maar dat is alleen nog een formaliteit. Ik ga in Heide wonen (of all places :LOL: ). Leuk bovenappartementje met ruim terras. Denk dat ik daar wel een leuk eigen plekje van kan maken. Nu nog een klein beetje klussen en alles verhuizen de komende weken :D
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”